Springen naar inhoud

[Wiskunde] Latex

• Log in om te kunnen reageren

com123

com123

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 februari 2008 - 19:24

Hallo,

Ik heb een probleem met het programma latex. Ik kan gewoon teksten typen in dit programma. Als ik echter deze tekst naar een PDF-Bestand wil schrijven krijg ik een error. Ik denk dat ik ergens iets vergeten ben te installeren/aan elkaar te koppelen. Iemand bekend met dit probleem?

Alvast bedankt.

(p.s. Ik heb geen idee in welk forumdeel dit het best gepost kon worden. Als dit deel hiervoor niet de aangewezen plek is, sorry daarvoor)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Redbok

Redbok

• >100 berichten
  • 155 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 februari 2008 - 20:08

Je beschrijft je probleem wel erg vaag.

Een error...

com123

com123

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 februari 2008 - 22:11

Ik beschreef mijn probleem inderdaad vrij vaag, dit komt omdat ik de error die in beeld kwam zelf vrij weinig waarde vond hebben.
Er kwam dit te staan: Error starting PDFTexify! See winedt's Tex Configuration Wizard for detailed diagnosis of your Tex system.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 februari 2008 - 22:18

Heb je WinEdt geconfigureerd om te werken met MiKTeX; heb je dit overigens geïnstalleerd?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

com123

com123

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 februari 2008 - 22:22

Ik heb MikTex geïnstalleerd, maar nog niet geconfigureerd, vandaar waarschijnlijk ook deze error. Ik weet echter niet hoe ik deze moet configureren.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 februari 2008 - 22:24

Als je MiKTeX vóór WinEdt had geïnstalleerd, dan gaat die configuratie normaal gezien automatisch bij/na de installatie van WinEdt. Zie ook hier.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures