Springen naar inhoud

[Natuurkunde] Gestandaardiseerde meetinstrumenten

• Log in om te kunnen reageren

kb5

kb5

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 februari 2008 - 10:10

Beste lezer,

ik ben een nieuwe forumgebruiker en hoop dat ik mijn vraag in het juiste forumonderdeel geplaatst heb. Anders hoor ik het graag!

Ik weet dat er gestandaardiseerde meetinstrumenten moeten bestaan op het terrein van bijvoorbeeld arbeidssatisfactie, interne communicatie en bedrijfscultuur.

Nu ben ik zelf op zoek naar een gestandaardiseerde vragenlijst/enquete om de organisatiestructuur van een bedrijf te kunnen meten. (Ik richt me hierbij vrnl op hierarchie, centralisatie van besluitvorming, formalisatie van procedures, communicatie). Echter, inmiddels heb ik vele uren in bibliotheken doorgebracht, zeer veel (universiteits)databases doorgespit en het hele internet afgespeurd, maar dit alles zonder resultaat.

Dit forum is mijn laatste redmiddel en ik hoop dan ook dat iemand hier mij wellicht op het juiste spoor kan zetten.

Alvast dank voor eventuele input,

groeten kb

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

kb5

kb5

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 februari 2008 - 12:17

Ik begrijp dat er tot nu toe niemand is die me hiermee verder kan helpen? Jammer! :D

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures