Springen naar inhoud

[vakgebied?] rechte haken huiswerkforum

• Log in om te kunnen reageren

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 februari 2008 - 13:29

In de regels van het huiswerkforum:

VAKGEBIED-TAGS
Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel.
bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.

Maar.....in de index staan weinig topics die hieraan voldoen. Wordt hier niet meer op gemodereerd, of is het door drukke bezigheden elders op een laag pitje komen te staan?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 12 februari 2008 - 14:41

Er is een tijd geweest dat de vakgebied-tags in o.a. huiswerk middels een technische aanpassing aan het forum geselecteerd moesten worden uit een lijst. Deed je dat niet, dan kon je het topic simpelweg niet plaatsen. Dit hadden we gedaan omdat het te vaak vergeten werd. Inmiddels is door een update deze functie niet meer goed werkend, daarom staat die voorlopig uitgeschakeld totdat we het wel weer goed werkend hebben.
Eigenlijk zouden we er wel weer strenger op moeten modereren. We zijn wat losser geworden omdat de selectie-functie niet meer bestaat, maar handmatig ervoor zetten is natuurlijk ook weer niet zů moeilijk.

Ik begrijp dat je je aan het ontbreken van de tags stoort? Of was het meer een opmerking van "hť, wat valt me nu op"?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 februari 2008 - 14:48

Ik begrijp dat je je aan het ontbreken van de tags stoort? Of was het meer een opmerking van "hť, wat valt me nu op"?

Wees gerust, het is de laatste reden die je geeft :D . Maar ik kan me voorstellen dat sommigen het makkelijker vinden als de haken wel weer in gebruik worden genomen. Aan de andere kant, zolang je niets van die personen hoort.....
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 februari 2008 - 17:35

Ik ken wel iemand die dit systeem graag terug heringevoerd zou zien (en dan heb ik het niet alleen over mezelf):

http://www.wetenscha...showtopic=63132
http://www.wetenscha...s...st&p=372671

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures