Nieuwe berichten

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 2

Nieuwe berichten

hey


Ben hier net nieuw dus even een vraagje:


Normaal als je op een forum komt, zijn plekken waar nieuwe berichten geplaatst zijn, orangje en de rest wit.

Nu is alles oranje?

Kan ik dit aanpassen ergens?


Gr Henri

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Nieuwe berichten

Per forum kan je (rechtsboven) klikken op "Forum Opties" en "Markeer forum als gelezen" te kiezen.

Om dit voor alle fora te doen, kan je onderaan de forum index klikken op "Markeer alle berichten als gelezen".
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 8.614

Re: Nieuwe berichten

henri2501 schreef:Nu is alles oranje?

Kan ik dit aanpassen ergens?
Dat komt misschien omdat je nieuw bent en alle berichten voor jou dus nieuw zijn. Je kan alle berichten van een forum 'wit' maken door op de hoofdpagina van dat forum op het dropdownmenu 'Forum Opties' te klikken en vervolgens op 'Markeer dit forum als gelezen en keer terug' te klikken.


EDIT: TD was me voor.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 2

Re: Nieuwe berichten

Hey


Thanks ik snap het

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Nieuwe berichten

Misschien ook handig (ik gebruik het toch veel): als je de forum index bekijkt, is het icoontje links van een forum met nieuwe berichten ook geel gekleurd, anders wit. Als dit geel is, kan je hierop klikken om dat forum vanuit de index als gelezen te markeren.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Nieuwe berichten

Misschien ook handig (ik gebruik het toch veel): als je de forum index bekijkt, is het icoontje links van een forum met nieuwe berichten ook geel gekleurd, anders wit. Als dit geel is, kan je hierop klikken om dat forum vanuit de index als gelezen te markeren.
Kleine toevoeging: hiervoor moet je wel eerst de pagina refreshen. Anders blijven ze nog oranje.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Nieuwe berichten

refreshen
Hier hebben we nou zo'n mooi Nederlands woord voor, :D


"verversen"


Doet niets aan de betekenis af.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Nieuwe berichten

Jan van de Velde schreef:Hier hebben we nou zo'n mooi Nederlands woord voor, :D


"verversen"


Doet niets aan de betekenis af.
"Vernieuwen" is gebruikelijker in deze context :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Nieuwe berichten

"Vernieuwen" is gebruikelijker in deze context :D
ook al niks mis mee, ook zo'n vlag die de lading perfect dekt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer