[Wiskunde] Gegevens voor praktische opdracht wiskunde

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 3

[Wiskunde] Gegevens voor praktische opdracht wiskunde

Hallo,

Voor een praktische opdracht heb ik een aantal gegevens nodig, misschien kunnen jullie mij daarmee helpen.

Het volgende moet ik weten:

- Leeftijd

- Lengte

- Jongen/Meisje

- Gewicht

- Taille-omvang

- Heup-omvang

Met deze gegevens kan ik verder met mij praktische opdracht.

Alvast bedankt!

Groetjes Marije :D

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: [Wiskunde] Gegevens voor praktische opdracht wiskunde

Je wilt dat wij proefpersonen voor je onderzoek worden?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.


Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: [Wiskunde] Gegevens voor praktische opdracht wiskunde

Kan je er iets meer over vertellen, dan heb je grotere kans dat mensen het willen invullen (je bent namelijk zeker niet de enige die enquetes houdt). Dus je doet het ook een beetje voor jezelf. Ik wil graag weten wanneer mensen persoonlijke dingen aan mij vragen wat er mee gaat gebeuren en wat ze er mee willen.

Zie dit topic: richtlijnen voor enquetes

Succes
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 3

Re: [Wiskunde] Gegevens voor praktische opdracht wiskunde

De gegevens zullen worden gebruikt voor een praktische opdracht voor wiskunde. Iedereen kan meedoen! En naar mijn idee duurt het niet lang om de gegevens in te vullen.

We moeten namelijk van verschillende leeftijdsklassen gegevens verzamelen en daarmee de quetelet-index (soort BMI) uitrekenen, daarnaast ook nog de taille-heup omvang. De gegevens worden uitgerekend en in het werkstuk vermeld, daarvan worden weer grafieken gemaakt. Namelijk histogrammen van de relatieve frequenties en cummulatieve frequenties enz.

In de PO worden geen namen genoemd, dus je blijft anoniem. Het resultaat wordt alleen maar voor school gebruikt.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is geworden en dat er mensen willen meewerken.

Groetjes Marije :D

Reageer