Springen naar inhoud

"Ik heb mijn eigen antwoord al"-posts

• Log in om te kunnen reageren

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 18 maart 2003 - 00:34

In dit draadje gebeurde het dat iemand een vraag stelde waar hij zelf het antwoord al op wist.

Mijn reactie was dat ik het niet erg vond, omdat ik het leuk vind na te denken over zaken (dus het ergert me sowieso niet), en op deze manier toch de kennis in de forum toeneemt (en lezers toch weer iets geleerd hebben)

Nu zou het verstandig kunnen zijn om weetjes die je zelf al weet ook gewoon direct te posten. Dus gewoon "Pas vroeg ik me af hoe het zat met.... Ik heb het uitgezocht en het antwoord is:..."

Nu zorgt dit dus niet voor een discussie, maar zoals gezegd voegt het wel weer kennis toe.

Heeft het beheer bezwaar tegen dergelijke posts, of misschien een richtlijn?

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bro

Bro

• >1k berichten
  • 1072 berichten
  • VIP

Geplaatst op 18 maart 2003 - 01:38

Het probleem wat zich voor kan doen is het feit dat iemand tijd en energie in een vraag stopt. Deze persoon heeft natuurlijk wel wat geleerd maar deze tijd kon natuurlijk nuttiger worden besteed aan een andere vraag of post.

Mocht je nu de interesse willen wekken van mensen. Dan is het netjes om even te laten weten dat je het antwoord al weet en binnenkort een antwoord en uitleg zal posten.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een poll te houden met verschillende antwoorden en later een uitleg geven van het goede antwoord.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures