Draadjes van koptelefoon in de klit

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 107

Draadjes van koptelefoon in de klit

Waarom raken de draadjes van je koptelefoon of oordopjes altijd in de klit?
This old world still looks the same.

Berichten: 85

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Sorry voor het niet beantwoorden van je vraag, maar nu we toch bezig zijn met het onderwerp koptelefoons. Waarom gaat (bij niet zichtbare schade in ieder geval) altijd de rechter oordopje stuk?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Waarom gaat (bij niet zichtbare schade in ieder geval) altijd de rechter oordopje stuk?
Is dat zo? Bij mij is onlangs 1 van de twee kapot gegaan; ik zal straks eens kijken of jouw stelling strookt met de werkelijkheid!
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 15

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

hmm klopt inderdaad bij mij tenminste :D

het zal wel iets te maken hebben met het draaien en "schudden" in je broek/jaszak

Berichten: 196

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Bij mij afgelopen twee keer ook rechts inderdaad! :D

Gebruikersavatar
Berichten: 682

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Bij mij is inderdaad ook altijd de rechter de klos.
Help WSF met het vouwen van eiwitten en zo ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden in de vrije tijd van je chip:

http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Dat heeft vaak meer te maken met de uitgang van de speler met de hoofdtelefoon in kwestie. In hoofdtelefoonland geldt goedkoop is duurkoop zeker. Duurdere types hebben naast een beter geluid ook een langere levensduur.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Zullen we het weer een beetje bij het idee van de topic starter houden? Iets over het inelkaar knopen. Fascinerende discussies over chaos en entropie, over linksdraaiende broekzakken en onderzoeken die gedaan zijn naar dit fenomeen?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Geen onderzoek, wel veeel eigen ervaring. Mijn ervaring is dat het niet uitmaakt hoe je de snoertjes oprolt, het raakt altijd in de knoop. De enige manier die werkt is het snoer om de mediaspeler wikkelen en hopen dat het niet afglijdt, dan heb je de beste kans dat je het makkelijk afwikkelt.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Eigenlijk zou je een constante stroom door je koptelefoon moeten laten gaan zodat de Lorentz krachten de draadjes uit elkaar houden. :P
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 407

Re: Draadjes van koptelefoon in de klit

Eigenlijk zou je een constante stroom door je koptelefoon moeten laten gaan zodat de Lorentz krachten de draadjes uit elkaar houden.
wat dan uiteraard weer niet goed is voor je batterij :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

_-'-.Albert Einstein.-'-_

Reageer