Springen naar inhoud

Synovia

• Log in om te kunnen reageren

ankuh

ankuh

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 maart 2008 - 16:44

hej

Ik ben informatie aan het zoeken over het knakken van gewrichten. Nu had ik gelezen dat dit komt doordat de synoviale vloeistof (oftwel synovia) meer ruimte krijgt en er een gas ontsnapt. Nu zou ik graag willen informatie over de synoviale vloeistof willen hebben, zodat ik ermee verder kan. Met informatie bedoel ik bijvoorbeeld de scheikunde formule, kook- of smeltpunt. Dat soort dingen. Ook zou dit soort informatie over hyaluronzuur van pas komen.

Groetjes anke.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 maart 2008 - 18:50

[quote name='ankuh' post='400902' date='5 March 2008, 16:44']Nu zou ik graag willen informatie over de synoviale vloeistof willen hebben, zodat ik ermee verder kan. Met informatie bedoel ik bijvoorbeeld de scheikunde formule, kook- of smeltpunt.[/quote]
De synoviale vloeistof is geen zuivere stof maar bestaat uit verschillende bestanddelen. Misschien heb je Bericht bekijken
Ook zou dit soort informatie over hyaluronzuur van pas komen.[/quote]
Zie hier, hier en hier.

Veranderd door Klintersaas, 05 maart 2008 - 18:53

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Vacatures