Bijtend spul

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer

Bijtend spul

Hallo, ik heb wat bijtend spul in mijn auto laten vallen! Nu is de passagiersstoel helemaal aangevreten. Je ziet hoe dat bijtend spul langs heeft gesijpeld. De stoel en de vullling is helemaal kapot. HOe kan ik die stoel schoonmaken? Zodat het aanvreten ophoudt?

Graag advies

groetjes

desperado

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bijtend spul

HOe kan ik die stoel schoonmaken? Zodat het aanvreten ophoudt?
Met bijtende middelen zijn er 3 oplossingen die meestal goed werken: SPOELEN, SPOELEN EN NOG MEER SPOELEN! Bij voorbaat met een niet bijtend middel :shock: zoals water.

Ik zou dus zeggen: eruit die stoel, en ga spoelen! Lekker een kwartier de tuinslang erop moet voldoende zijn. Vervolgens lekker in het zonnetje laten drogen en klaar! Tijd om het zakie opnieuw te bekleden...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Bijtend spul

Misschien kan je ook even proberen met een zwak basische oplossing van bijvoorbeeld gebluste kalk.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Bijtend spul

Misschien kan je ook even proberen met een zwak basische oplossing van bijvoorbeeld gebluste kalk.


Lijkt me alleen nuttig in het geval het bijtende spul een sterk zuur was. Als het bijvoorbeeld natronloog was is een verdunde azijn oplossing bijvoorbeeld handiger.

Reageer