Springen naar inhoud

Wratten

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 02 april 2005 - 00:48

Hey!
Wannneer bij iemand de wratten verdwijnen heeft het lichaam antistoffen tegen dit virus gemaakt(Tenminste dat las ik).
Maar is het virus dan nog in het lichaam aanwezig. of is deze volledig uitgeroeid?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

• Gast

Geplaatst op 03 april 2005 - 23:32

Dan heb ik het over de normale wratten die voorkomen bij kinderen tussen de 5 en 15 jaar --->verruca vulgaris wordt dat ook wel genoemd.

• Gast

Geplaatst op 04 april 2005 - 15:03

Nadat de wratten verwijderd zijn blijven er nog 7 jaar bepaalde stoffen in je bloed aanwezig.
Deze zorgen ervoor dat de wratten kunnen terugkomen ( en meestal doen ze dat ook).
Er is wel een oplossing : er bestaan pilletjes voor zodat er geen wratten komen. Ik weet niet dewelke maar wel dat je er meerdere per dag moet innemen. Helaas kan die 7 jaar niet verkort worden door een of ander medicijn.

Hoop dat ik je kon helpen

BioLog

BioLog

• >100 berichten
  • 116 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 april 2005 - 19:29

HPV, humaan papillomavirus, is verantwoordelijk voor deze wratten. Van dit virus zijn vele varianten bekend. Deze virussen zijn latent aanwezig in de cellen. Dit houdt in dat het virus elk moment weer op kunnen duiken.
BioLog.nl Life Sciences and BioNews

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures