Springen naar inhoud

Locatie samenkomst

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Poll: Wat lijkt jou de beste stad voor een samenkomst? (26 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. Eindhoven (12 stemmen [46.15%])

Percentage van stemmen: 46.15%

2. Den Bosch (4 stemmen [15.38%])

Percentage van stemmen: 15.38%

3. Utrecht (10 stemmen [38.46%])

Percentage van stemmen: 38.46%

Stem

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 03 april 2005 - 16:52

In deze thread wordt de wenselijkheid van een samenkomst van forumbezoekers besproken. In dit topic wil ik wat verder ingaan op de exacte locatie, te beginnen met de keuze van een stad.

Probeer je keuze aub niet enkel op persoonlijke voorkeur te baseren. Als je eigen woonplaats er tussen staat is dat uiteraard voor jou het handigst, maar daar gaat het natuurlijk niet alleen om. Het moet ook een beetje bereikbaar zijn voor de rest van de bezoekers. Bovendien speelt de kans op het vinden van een geschikte ruimte ook een rol.

Om er een beetje vaart in te houden laat ik de poll 7 dagen open staan, dan kunnen we daarna gelijk doorgaan met NOG concreter maken.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JanMeut

JanMeut

• >1k berichten
  • 2116 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 april 2005 - 07:19

Is Eindhoven voor de Vlamingen een beetje goed per trein te bereizen?

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 april 2005 - 11:23

Den Bosch of eindhoven maakt me beiden niet zo veel uit. Belangrijker is wanneer dit wordt gepland.
"Meep meep meep." Beaker

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 april 2005 - 12:19

Voor mij is Utrecht het makkelijkst, maar Den Bosch lijkt me voor allemaal het best.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

NASE

NASE

• >250 berichten
  • 385 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 april 2005 - 12:20

http://www.wetenscha...?showtopic=8202

Edit by Miels: Dat is een link over het Science Cafe in Nijmegen

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 april 2005 - 15:06

Dat is wel leuk, maar het is misschien niet echt centraal gelegen, ook voor de Belgen. Ik zou zeggen Eindhoven, dat schijnt wel een leuke stad te zijn.

DVR

DVR

• >250 berichten
  • 581 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 april 2005 - 18:26

Gezien t feit dat 1/3 van de bezoekers Belg is en 2/3 Nederlands, lijkt me Einhoven wel erg zuiderlijk en Utrecht weer wat noorderlijk... Ik heb dus voor Den Bosch gekozen...
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

NASE

NASE

• >250 berichten
  • 385 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 april 2005 - 18:29

ook al zij er 1/3 belgen, hoeveel gaan er komen??? Ik persoonlijk stuur bijvoorbeeld al mijn kat, hond en vis, die ik trouwens nog moet gaan zoeken.

aaargh

aaargh

• >1k berichten
  • 1279 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 april 2005 - 19:37

Ik kom en ik ben Belg.

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 april 2005 - 20:33

Ik persoonlijk stuurbijvoorbeeld al moijn kat, hond en vis, die ik trouwens nog moet gaan zoeken.

Ligt dit aan mij of...
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

DetectedDestiny

DetectedDestiny

• >25 berichten
  • 52 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 april 2005 - 21:57

Ik heb ook op Eindhoven gestemd. Qua locatie is er voor 'ontspannen' activiteiten in iedere stad makkelijk iets te regelen lijkt me, dus dat hoeft geen punt te zijn.

Mochten er ook mensen geÔnteresseerd zijn in het opzetten van bijv. een lezing dan is het niet moeilijk om hiervoor een zaal bij de TU/e (universiteit) te regelen.

En Eindhoven is zowel vanuit Nederland als vanuit BelgiŽ goed bereikbaar volgens mij.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 05 april 2005 - 06:53

Is Eindhoven voor de Vlamingen een beetje goed per trein te bereizen?

Redelijk... Vanuit Antwerpen kan je binnen 2 uur in Eindhoven zijn met het openbaar vervoer.

Voor belgen die meer informatie willen over het openbaar vervoer in Nederland:
http://www.9292ov.nl
Hier kan je als vertrekpunt ook bijvoorbeeld treinstation Antwerpen invullen

Edit by Miels: Dat is een link over het Science Cafe in Nijmegen

Tsja, om te beginnen is Nijmegen natuurlijk niet erg centraal gelegen, en bovendien is het Science Cafe geen tastbare locatie: het is een verzamelnaam voor discussies over wetenschappelijke zaken, gehouden in een ander cafe:

Het Science Cafe wordt gehouden in 'The Shamrock' aan de Smetiusstraat 17 te Nijmegen.

Ik heb ook op Eindhoven gestemd. Qua locatie is er voor 'ontspannen' activiteiten in iedere stad makkelijk iets te regelen lijkt me, dus dat hoeft geen punt te zijn.

Mochten er ook mensen geÔnteresseerd zijn in het opzetten van bijv. een lezing dan is het niet moeilijk om hiervoor een zaal bij de TU/e (universiteit) te regelen.

En Eindhoven is zowel vanuit Nederland als vanuit BelgiŽ goed bereikbaar volgens mij.

Dat zijn precies de overwegingen die ik ook had gemaakt, vandaar dan ook dat ook ik op Eindhoven heb gestemd.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Bas

Bas

• >250 berichten
  • 824 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 april 2005 - 15:11

Misschien is Nijmegen een optie? Dat is nog iets dichterbij voor de Nederlanders en ook prima te doen voor de Belgen.
Maar ik blijf bij Utrecht als mijn eerste keuze. Dat is ook best te doen voor de Belgen.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 april 2005 - 22:18

Uit interesse: is er nu al een plan voor wat er deze dag gebeuren gaat en wie dit organizeren zal?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 april 2005 - 11:19

Dat vraag ik me ook af Elmo, Kunnen de moderators zich hier niet mee bezig houden of moet er een nieuwe groep aangemaakt worden genaamd de : 'sammenkomstcomissie'? o.i.d.

Dit tweede lijkt mij wel het beste. Ik weet natuurlijk niet hoe druk de moderators zijn. Maar dan kan iedereen die dat wil, zich hier ook voor inzetten.
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures