Locatie samenkomst

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Locatie samenkomst

In deze thread wordt de wenselijkheid van een samenkomst van forumbezoekers besproken. In dit topic wil ik wat verder ingaan op de exacte locatie, te beginnen met de keuze van een stad.


Probeer je keuze aub niet enkel op persoonlijke voorkeur te baseren. Als je eigen woonplaats er tussen staat is dat uiteraard voor jou het handigst, maar daar gaat het natuurlijk niet alleen om. Het moet ook een beetje bereikbaar zijn voor de rest van de bezoekers. Bovendien speelt de kans op het vinden van een geschikte ruimte ook een rol.


Om er een beetje vaart in te houden laat ik de poll 7 dagen open staan, dan kunnen we daarna gelijk doorgaan met NOG concreter maken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Locatie samenkomst

Is Eindhoven voor de Vlamingen een beetje goed per trein te bereizen?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Locatie samenkomst

Den Bosch of eindhoven maakt me beiden niet zo veel uit. Belangrijker is wanneer dit wordt gepland.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: Locatie samenkomst

Voor mij is Utrecht het makkelijkst, maar Den Bosch lijkt me voor allemaal het best.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Locatie samenkomst

locatie:


http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=8202


Edit by Miels: Dat is een link over het Science Cafe in Nijmegen

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Locatie samenkomst



Dat is wel leuk, maar het is misschien niet echt centraal gelegen, ook voor de Belgen. Ik zou zeggen Eindhoven, dat schijnt wel een leuke stad te zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: Locatie samenkomst

Gezien t feit dat 1/3 van de bezoekers Belg is en 2/3 Nederlands, lijkt me Einhoven wel erg zuiderlijk en Utrecht weer wat noorderlijk... Ik heb dus voor Den Bosch gekozen...
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Locatie samenkomst

ook al zij er 1/3 belgen, hoeveel gaan er komen??? Ik persoonlijk stuur bijvoorbeeld al mijn kat, hond en vis, die ik trouwens nog moet gaan zoeken.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Locatie samenkomst

Ik kom en ik ben Belg.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Locatie samenkomst

Ik persoonlijk stuurbijvoorbeeld al moijn kat, hond en vis, die ik trouwens nog moet gaan zoeken.
Ligt dit aan mij of...
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Berichten: 52

Re: Locatie samenkomst

Ik heb ook op Eindhoven gestemd. Qua locatie is er voor 'ontspannen' activiteiten in iedere stad makkelijk iets te regelen lijkt me, dus dat hoeft geen punt te zijn.


Mochten er ook mensen geïnteresseerd zijn in het opzetten van bijv. een lezing dan is het niet moeilijk om hiervoor een zaal bij de TU/e (universiteit) te regelen.


En Eindhoven is zowel vanuit Nederland als vanuit België goed bereikbaar volgens mij.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Locatie samenkomst

Is Eindhoven voor de Vlamingen een beetje goed per trein te bereizen?
Redelijk... Vanuit Antwerpen kan je binnen 2 uur in Eindhoven zijn met het openbaar vervoer.


Voor belgen die meer informatie willen over het openbaar vervoer in Nederland:

http://www.9292ov.nl

Hier kan je als vertrekpunt ook bijvoorbeeld treinstation Antwerpen invullen

NASE schreef:locatie: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=8202


Edit by Miels: Dat is een link over het Science Cafe in Nijmegen
Tsja, om te beginnen is Nijmegen natuurlijk niet erg centraal gelegen, en bovendien is het Science Cafe geen tastbare locatie: het is een verzamelnaam voor discussies over wetenschappelijke zaken, gehouden in een ander cafe:
Het Science Cafe wordt gehouden in 'The Shamrock' aan de Smetiusstraat 17 te Nijmegen.
DetectedDestiny schreef:Ik heb ook op Eindhoven gestemd. Qua locatie is er voor 'ontspannen' activiteiten in iedere stad makkelijk iets te regelen lijkt me, dus dat hoeft geen punt te zijn.


Mochten er ook mensen geïnteresseerd zijn in het opzetten van bijv. een lezing dan is het niet moeilijk om hiervoor een zaal bij de TU/e (universiteit) te regelen.


En Eindhoven is zowel vanuit Nederland als vanuit België goed bereikbaar volgens mij.
Dat zijn precies de overwegingen die ik ook had gemaakt, vandaar dan ook dat ook ik op Eindhoven heb gestemd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Locatie samenkomst

Misschien is Nijmegen een optie? Dat is nog iets dichterbij voor de Nederlanders en ook prima te doen voor de Belgen.

Maar ik blijf bij Utrecht als mijn eerste keuze. Dat is ook best te doen voor de Belgen.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Locatie samenkomst

Uit interesse: is er nu al een plan voor wat er deze dag gebeuren gaat en wie dit organizeren zal?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Locatie samenkomst

Dat vraag ik me ook af Elmo, Kunnen de moderators zich hier niet mee bezig houden of moet er een nieuwe groep aangemaakt worden genaamd de : 'sammenkomstcomissie'? o.i.d.


Dit tweede lijkt mij wel het beste. Ik weet natuurlijk niet hoe druk de moderators zijn. Maar dan kan iedereen die dat wil, zich hier ook voor inzetten.
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten