Springen naar inhoud

Southpark invasie op wsf!

• Log in om te kunnen reageren

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 11:08

Het blijkt dat er een virus rondwaart op WSF, die je avatar besmet. Het gevolg is dat je huidige avatar wordt overschreven door een karakter, dat uit de serie Southpark lijkt te komen. Het bekijken van bepaalde topics is voldoende om het virus te laten activeren. Als je berichten gaat wijzigen is het hek helemaal van de dam, aangezien het virus zich voornamelijk laat gelden bij het moderator team. In ieder geval raad ik aan om de grootst mogelijke zorgvuldigheid te betrachten en je bericht goed te controleren op fouten, voordat je op de knop "plaats bericht" klikt.

Wees gewaarschuwd!!!

Verborgen inhoud
Of is het datum-gerelateerd??
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

dirkwb

dirkwb

• >1k berichten
  • 4173 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 april 2008 - 11:11

Ik dacht dat het moderatorteam hier zelf voor gekozen had?
Quitters never win and winners never quit.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 01 april 2008 - 11:20

Nee hoor, het is geen virus. Zoals dirkwb al aangeeft hebben we hier zelf voor gekozen: het lijkt ons goed om als (moderator)team een uniforme uitstraling te hebben, al moet er wel ruimte zijn voor een persoonlijke noot. Zie het als bedrijfskleding waarbij je natuurlijk nog wel je eigen kapsel etc. bepaalt. Daarbij hebben we ons inderdaad laten inspireren door Southpark: een duidelijk herkenbare stijl in verband met de uniformiteit, maar bovendien ook een niet-natuurlijke weerspiegeling van een gemeleerde samenleving, die geïnteresseerd is in hun omgeving.

ps: om paniek te voorkomen heb ik je onderwerpsbeschrijving ("attentie!") maar even verwijderd.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

ferry

ferry

• >250 berichten
  • 954 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 11:22

Test!

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 01 april 2008 - 11:26

Test!

Ah, ferry test of hij ook een southpark-avatar heeft. Aanvankelijk hebben we alleen het moderatorteam een nieuwe outfit aangemeten. Je bent meer dan welkom om ook je eigen outfit samen te stellen: http://www.sp-studio.de/ (verzoek aan niet-crew om hier geen gebruik van te maken)

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

ferry

ferry

• >250 berichten
  • 954 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 11:36

Test!

:D

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 01 april 2008 - 12:03

Wat een leuke avatars! En goed voor het onderscheid.

Ah, ferry test of hij ook een southpark-avatar heeft. Aanvankelijk hebben we alleen het moderatorteam een nieuwe outfit aangemeten. Je bent meer dan welkom om ook je eigen outfit samen te stellen: http://www.sp-studio.de/

Daarom zou ik die uitnodiging beperken tot adviseurs, minicursateurs e.d. en gewone gebruikelingen dit recht ontzeggen.

@Miels: Heb je dat dus zelf bedacht, dat kroontje. Geeft toch te denken. :D :P

Veranderd door Johan2, 01 april 2008 - 12:03

<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 01 april 2008 - 12:23

Wat een leuke avatars! En goed voor het onderscheid.Daarom zou ik die uitnodiging beperken tot adviseurs, minicursateurs e.d. en gewone gebruikelingen dit recht ontzeggen.

Zo bedoelde ik het ook, maar dat had ik er inderdaad niet expliciet bij gezet. Nu alsnog :P

@Miels: Heb je dat dus zelf bedacht, dat kroontje. Geeft toch te denken. :D :D

Het idee is in een groep geboren ;) Maar hecht er niet teveel waarde aan: soms staat een vorst wel aan het hoofd van een land, maar heeft deze enkel een ceremoniële functie en inhoudelijk niets in te brengen. Nu wil ik niet zeggen dat ik helemaal niets doe; enkel dat het kroontje met een korreltje zout mag worden genomen :P

Revelation

Revelation

• >1k berichten
  • 2364 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 01 april 2008 - 12:32

enkel dat het kroontje met een korreltje zout mag worden genomen

Het bier in de hand natuurlijk niet :D
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 13:03

Ik weet niet of ik het goed begrijp. Is het een optie, een verzoek, een verplichting of nog iets anders voor de crew om zo'n avatar samen te stellen? Geldt deze optie/verplichting/... voor alle crewleden of enkel voor moderators?

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 01 april 2008 - 13:38

de uniformiteit is met name van belang voor moderators. Vrijwel alle moderators hebben inmiddels ook al een passende avatar. Voor overige crewleden is het slechts een optie.

Ruben01

Ruben01

• >1k berichten
  • 2902 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 april 2008 - 13:44

Leuk initiatief.
Degene die ik tot hiertoe gezien heb zijn allemaal al geslaagde figuren :D
BOINC mee met het WSF-team: <a href="http://www.wetenscha...howtopic=60653" target="_blank">http://www.wetenscha...topic=60653</a>

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 01 april 2008 - 13:55

Kunnen we geen exlusieve rechten afspreken met South Park? Of zouden ze dan een anti-WSF aflevering gaan maken?
:D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 14:12

Een anti-WSF-aflevering? Slechte reclame! En dus goede reclame :D

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 14:45

Inderdaad, ik denk dat de bezoekcijfers dan rap zullen stijgen.
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures