Southpark invasie op wsf!

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Southpark invasie op wsf!

Het blijkt dat er een virus rondwaart op WSF, die je avatar besmet. Het gevolg is dat je huidige avatar wordt overschreven door een karakter, dat uit de serie Southpark lijkt te komen. Het bekijken van bepaalde topics is voldoende om het virus te laten activeren. Als je berichten gaat wijzigen is het hek helemaal van de dam, aangezien het virus zich voornamelijk laat gelden bij het moderator team. In ieder geval raad ik aan om de grootst mogelijke zorgvuldigheid te betrachten en je bericht goed te controleren op fouten, voordat je op de knop "plaats bericht" klikt.

Wees gewaarschuwd!!!

Verborgen inhoud
Of is het datum-gerelateerd??
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 4.246

Re: Southpark invasie op wsf!

Ik dacht dat het moderatorteam hier zelf voor gekozen had?
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Southpark invasie op wsf!

Nee hoor, het is geen virus. Zoals dirkwb al aangeeft hebben we hier zelf voor gekozen: het lijkt ons goed om als (moderator)team een uniforme uitstraling te hebben, al moet er wel ruimte zijn voor een persoonlijke noot. Zie het als bedrijfskleding waarbij je natuurlijk nog wel je eigen kapsel etc. bepaalt. Daarbij hebben we ons inderdaad laten inspireren door Southpark: een duidelijk herkenbare stijl in verband met de uniformiteit, maar bovendien ook een niet-natuurlijke weerspiegeling van een gemeleerde samenleving, die geïnteresseerd is in hun omgeving.

ps: om paniek te voorkomen heb ik je onderwerpsbeschrijving ("attentie!") maar even verwijderd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 954

Re: Southpark invasie op wsf!

Test!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Southpark invasie op wsf!

Test!
Ah, ferry test of hij ook een southpark-avatar heeft. Aanvankelijk hebben we alleen het moderatorteam een nieuwe outfit aangemeten. Je bent meer dan welkom om ook je eigen outfit samen te stellen: http://www.sp-studio.de/ (verzoek aan niet-crew om hier geen gebruik van te maken)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 954

Re: Southpark invasie op wsf!

Test!

:D

Berichten: 1.780

Re: Southpark invasie op wsf!

Wat een leuke avatars! En goed voor het onderscheid.
Ah, ferry test of hij ook een southpark-avatar heeft. Aanvankelijk hebben we alleen het moderatorteam een nieuwe outfit aangemeten. Je bent meer dan welkom om ook je eigen outfit samen te stellen: http://www.sp-studio.de/
Daarom zou ik die uitnodiging beperken tot adviseurs, minicursateurs e.d. en gewone gebruikelingen dit recht ontzeggen.

@Miels: Heb je dat dus zelf bedacht, dat kroontje. Geeft toch te denken. :D :P
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Southpark invasie op wsf!

Wat een leuke avatars! En goed voor het onderscheid.Daarom zou ik die uitnodiging beperken tot adviseurs, minicursateurs e.d. en gewone gebruikelingen dit recht ontzeggen.
Zo bedoelde ik het ook, maar dat had ik er inderdaad niet expliciet bij gezet. Nu alsnog :P
@Miels: Heb je dat dus zelf bedacht, dat kroontje. Geeft toch te denken. :D :D
Het idee is in een groep geboren ;) Maar hecht er niet teveel waarde aan: soms staat een vorst wel aan het hoofd van een land, maar heeft deze enkel een ceremoniële functie en inhoudelijk niets in te brengen. Nu wil ik niet zeggen dat ik helemaal niets doe; enkel dat het kroontje met een korreltje zout mag worden genomen :P
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Southpark invasie op wsf!

enkel dat het kroontje met een korreltje zout mag worden genomen


Het bier in de hand natuurlijk niet :D
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Berichten: 8.614

Re: Southpark invasie op wsf!

Ik weet niet of ik het goed begrijp. Is het een optie, een verzoek, een verplichting of nog iets anders voor de crew om zo'n avatar samen te stellen? Geldt deze optie/verplichting/... voor alle crewleden of enkel voor moderators?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Southpark invasie op wsf!

de uniformiteit is met name van belang voor moderators. Vrijwel alle moderators hebben inmiddels ook al een passende avatar. Voor overige crewleden is het slechts een optie.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Southpark invasie op wsf!

Leuk initiatief.

Degene die ik tot hiertoe gezien heb zijn allemaal al geslaagde figuren :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Southpark invasie op wsf!

Kunnen we geen exlusieve rechten afspreken met South Park? Of zouden ze dan een anti-WSF aflevering gaan maken?

:D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Southpark invasie op wsf!

Een anti-WSF-aflevering? Slechte reclame! En dus goede reclame :D

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Southpark invasie op wsf!

Inderdaad, ik denk dat de bezoekcijfers dan rap zullen stijgen.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer