Springen naar inhoud

- - - - -

New space station robot asks to be called "dextre the magnificent"

• Log in om te kunnen reageren

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2008 - 14:46

In a surprising and potentially troubling request, the new space station robot known as Dextre demanded that astronauts refer to it in the future at "Dextre the Magnificent." Brandishing power tools that would make any handyperson blush, the mobile servicing system thanked humans for creating it and promised a glorious future where humans would retain an important role in the new robot order.

Lees meer: NASA Astronomy Picture of the Day

Edit: Link gefixt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fiesika

Fiesika

• >25 berichten
  • 85 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 april 2008 - 16:33

Nou.

Razerwint

Razerwint

• >25 berichten
  • 95 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 april 2008 - 17:09

Lol (ik weet niet hoe oud dit is, maar ik klikte op Ypsilon`s profiel en kwam uiteindelijk hier terecht, dus ik weet niet of het al achterhaalt is.) Dit klinkt echt als sciense fiction, een robot die een robot order wilt creŽren. Dit lijkt me geen wetenschappelijk nieuws maar wetenschaps fictie. (sciense fiction.) Machines zijn door ons niet gemaakt om emoties te voelen dus ze kunnen ook geen eerzucht of machtslust voelen. Dus dit kan niet anders dan onzin zijn. En als ik op de link klik krijg ik dus een foto van venus.... Dus ik denk dat je toch niet helemaal de goeie link hebt ge-edit.

Edit: ik zie nu dat het een bericht van 1 April is dus zo oud is het eigenlijk niet. Heb je er meer informatie over?

Dit is hem denk ik: http://apod.nasa.gov...d/ap080401.html

Oh, wat dom van mij! 1 April :D

Veranderd door Razerwint, 23 april 2008 - 17:24

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures