Springen naar inhoud

Chemische laser of toch iets anders?

• Log in om te kunnen reageren

Roald

Roald

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 april 2008 - 15:58

Na even dit forum door gezocht te hebben was ik niet veel opschoten, ik las 1 post en daar stond in "zoek in oudere posts naar ideeen, daar zijn er genoeg van" maar na 15 pagina's had ik de hoop op het vinden van een leuk idee voor een scheikunde PO toch echt opgegeven dus toen ging ik zelf weer aan het denken, ik kwam bij chemische lasers. is het mogelijk om "simpele" chemische lasers te maken, natuurlijk zijn de stoffen te verkrijgen via me school maar zitten er niet ongelovelijk ingewikkelde dingen in een laser?

als dit geen haalbaar idee is, zou iemand me dan aan een ander leuk idee willen helpen(graag iets praktijk gericht). de techniek er achter is niet echt van belang, als me school de apparatuur of stoffen niet heeft kan ik altijd nog contact op nemen met een universiteit.

hopelijk zijn er hier mensen met enkele ideetjes. en nog een kleine toevoeging t enigste dat ons is mede gedeelt is dat de school en de mensen er in heel moeten blijven dus geen explosieven of zenuw gassen xD

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures