Springen naar inhoud

Hoe zien wij er uit volgens anderen

• Log in om te kunnen reageren

Hari

Hari

• >250 berichten
  • 474 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 april 2008 - 00:44

Hallo,

Soms ben ik tijden achterelkaar op WSF te vinden en soms dagen niet. Misschien vind dat niet iedereen even plezierig wanneer ik er wel ben en mogelijk wordt mijn bijdrage een enkele keer op prijs gesteld.
Maar waar ik naartoe wil is: ik heb af en toe een voorstelling van mensen; hoe ze eruit zien maar ook hoe ze zijn.

Misschien is het leuk om eens een beschrijving van iemand anders te maken hoe jij denkt hoe zij eruit zien.
Hoe pakken we het aan? Ik kan me namelijk voorstellen dat sommige mensen dit niet op prijs stellen en dat sommige mensen zwart gemaakt gaan worden (kan me eigenlijk niet voorstellen van zulke intiluctuelen :D die hier zitten, maar goed), daarom zijn alleen positieve eigenschappen te benoemen in deze topic(k).

Op het moment dat iemand zegt ik wil niet omschreven worden, laat hem dat dan aan de moderator uiten en die zal iederen poging tot het omschrijven van deze persoon verwijderen (vind de moderator dit goed?) zonder dat daar verder ruchtbaarheid aan gegeven wordt.

De betrokkene is vrij om te reageren op zijn of haar positieve feedback, uiteraard mag er aangevuld worden op omschrijvingen door anderen. Je mag iemand anders gaan omschrijven wanneer je wil.

Ik denk dat Veertje geen problemen zal hebben dat wij haar trachten te omschrijven. Ik doe Veertje omdat ik haar af en toe voorbij zie komen maar bijna nooit in het zlefde topic hebben 'gesproken'.

Ik zie Veertje een beetje klein van stuk en eerder slank dan vol. Mogelijk gaat ze af en toe naar de sportschool, ze denkt veel na en heeft een goede studie gedaan. Heeft af en toe wat te weinig tijd om uit te gaan maar wat het zwaarst moet het zwaarst wegen toch? Ze heeft half lang haar (net over de schouders) en het is blond. Ze heeft stijlvolle bril. Vrijgezel maar woont samen met een vriendin die een stuk losser is dan haar, je vindt dat wel grappig maar het zal jou niet afleiden.

Veranderd door Hari, 05 april 2008 - 00:47

Every day is a gift, that's why they call it 'the present'.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Veertje

Veertje

• >5k berichten
  • 6713 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 april 2008 - 16:04

:D
Op 1 punt heb je gelijk: ik lig er niet wakker van als iemand me tracht te omschrijven.

Maar ik moet je teleurstellen, dit is echt niks voor mij en onthoud me liever van enig verder commentaar (zowel wat mezelf aangaat als ook een ander).
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 april 2008 - 17:22

Weet je wat jij zou moeten doen Hari, naar een van de bijeenkomsten komen van het wetenschapsforum (sowieso moet iedereen dat eens doen, ontzettend gezellig), daar kan je iedereen zien. Ik heb trouwens van iedere moderator een andere voorstelling gehad dat hoe het daadwerkelijk was. Niet dat dat iets uitmaakt, integendeel, maar ik vraag me af of het wel mogelijk is om iemand te beschrijven nav geschreven teksten.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Hari

Hari

• >250 berichten
  • 474 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 april 2008 - 11:42

Weet je wat jij zou moeten doen Hari, naar een van de bijeenkomsten komen van het wetenschapsforum (sowieso moet iedereen dat eens doen, ontzettend gezellig), daar kan je iedereen zien. Ik heb trouwens van iedere moderator een andere voorstelling gehad dat hoe het daadwerkelijk was. Niet dat dat iets uitmaakt, integendeel, maar ik vraag me af of het wel mogelijk is om iemand te beschrijven nav geschreven teksten.

Betaal jij de ticket? Ik woon op Curacao...
En of het mogelijk is om iemand te omschrijven aan de hand van een stuk geschreven tekst? Nee, maar goed is dat niet juist hetgeen wat grappig zou kunnen zijn? Misschien is het toch een tikkie te persoonlijk.

Every day is a gift, that's why they call it 'the present'.

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 april 2008 - 11:52

Ah, kijk dat wist ik natuurlijk weer niet (kijk daar ga ik al de mist in met aannames). Mocht je ooit in de buurt zijn, laat het weten, misschien is er een bijeenkomst rond die tijd.

Anywho te oordelen aan de hoeveelheid replies is het misschien te persoonlijk. Het maakt mij niet zoveel uit, maar een hoop mensen gooien dat soort dingen liever niet over fora heen.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures