Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 926

Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Even een vraag over verborgen inhoud. Ik krijg dit niet geopend, maar heeft dat een bedoeling?

welke browser heb je? staat javascript aan?


heb java SE runtime environment 6 update 1. Activeert zich automatisch als dat nodig is
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Java en Javascirpt zijn 2 verschillende dingen. Hier gaat het om het laatste, javascript dus. Javascript kun je aan- of uitzetten in Internet Explorer via het menu Extra --> Internet-opties (en dan het tabblad Inhoud meen ik).


Mocht je het daar niet kunnen vinden, geef dan even een seintje. Dan kan ik even gaan zoeken waar het precies staat. (heb het nu niet bij de hand)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Hej Ger


Dank je voor je medewerking. Ik heb gekeken en alles is ingeschakeld, dus dan zou eea wel moeten werken.

Staat ook 'geavanceerd' op dat zelfde vakje en als ik dat open zie ik een aantal mogelijkheden die aangevinkt kunnen worden. Van de 5 zijn er 2 aangevinkt. Kan een foto zenden, dat zal dan via een email moeten denk ik?


Ben
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Afbeeldingen kun je toevoegen als bijlage aan je bericht, of je kunt gebruik maken van een dienst als Fotopocket.


Wat je moet doen is het volgende:
  1. Ga naar het menu Extra --> Internetopties
  2. Kies voor het tabblad Beveiliging
  3. Klik op de knop Aangepast niveau
  4. Scroll naar beneden, totdat je onder "Uitvoeren van scripts" de optie "Actief uitvoeren van scripts" ziet staan:

    Afbeelding
  5. Klik daaronder op Inschakelen en vervolgens op OK.
  6. Er verschijnt een venster dat je vraagt of je zeker weet dat je de instellingen voor deze zone wilt wijzigen. Dat weet je zeker (dus kies Ja)
  7. Klik nogmaals op OK om het scherm met internetopties af te sluiten.
  8. Ververs de pagina waar je op zit (Ctrl+F5)
Als het goed is werkt het nu wel. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Hej Ger


Bij opties kan ik wel naar beveiliging toe maar herken niet je verdere instructies. Bedenk net dat ik met firefox werk. Is dat soms de reden?
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Tsja, ander programma, andere instructies. :D

Welke versie van Firefox gebruik je?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

mozilla firefox 3 beta 4, aldus de opgave van de pc, wel steeds ge-updated. Sorry voor de overlast, had het eerder kunnen weten.
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Firefox 3 heb ik niet (misschien iemand anders?). Bij versie 2 zit het in elk geval wel onder internetopties, tabblad inhoud. Hoe precies zou ik moeten kijken, maar het staat me bij dat letterlijk een optie staat om javascript uit te schakelen. Mocht je er niet uitkomen, dan moet je van dat tabblad maar even een screendumpje plaatsen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

mozilla firefox 3 beta 4, aldus de opgave van de pc, wel steeds ge-updated. Sorry voor de overlast, had het eerder kunnen weten.
In Firefox kun je het als volgt vinden:
  1. Ga naar Extra
  2. Kies voor Opties
  3. Klik op het tabblad Inhoud
  4. Zorg dat er voor Javascript inschakelen een vinkje staat


Edit: Ger was iets sneller, maar dit is de complete beschrijving puntsgewijs. Ook gebasseerd op Firefox 2, maar dat zal in Firefox 3 nog wel zo zijn denk ik.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

PdeJongh.

Dit was al zo ingesteld, zie mijn eerdere bericht hierover.


Ger

Het is firefox 3 beta 5 zie ik net, maar dat dat brengt verder geen wezenlijke verandering. Maar misschien is het handiger dan maar om eea even maar zo te laten.

Ga een beetje teveel mensen aan het werk zetten om iets, dat niet iedere dag voorkomt.


Mange tak

Ben
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Kreeg een ingeving of er soms een fout is bij dit forum, dus terug naar de link en nu doet deze het wel !

It's magic...
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verborgen inhoud wordt niet zichtbaar

Misschien was de pagina nog niet volledig geladen toen het niet werkte. In elk geval mooi dat het nu wel werkt! :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer