Verwijderen

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 51

Verwijderen

hoe verwijder ik mijn account??

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Verwijderen

Niet, tenzij daar een hele goede reden voor is. Op het moment dat je je account inclusief berichten zomaar zou kunnen verwijderen worden alle discussies waarin gereageerd is op jouw posts totaal onleesbaar. Dus het verwijderen van berichten doen we sowieso niet aan (nogmaals tenzij daar een bijzonder goede reden voor is).


Mag ik vragen waarom je dat zou willen?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 51

Re: Verwijderen

ik gebruik het niet meer

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Verwijderen

Een uur en 41 minuten geleden gebruikte je je acount nog in het filosofie forum. Verder kan je zien in het forum: "Over dit forum" dat dat beter geschikt is voor dit soort vragen.


Het argument dat je hem niet meer gebruikt vind ik niet zo'n denderend argument omdat mensen de moeite hebben genomen om op jouw posts te reageren. Het zou onvriendelijk/desrespectvol zijn om dat te verwijderen. Plus het probleem dat het erg onduidelijk wordt voor de discussies.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Reageer