Waarom worden mijn topics verwijderd

Reageer

Waarom worden mijn topics verwijderd

Ja waarom?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Dag Smallie,

Ik heb je bericht maar even aangepast (en niet verwijderd :shock: ) zodat ik een antwoord kan geven op je vraag:

Berichten worden verwijderd wanneer zij in strijd zijn met de regels die gelden op dit forum. Als dit gebeurt wordt vrijwel altijd ook de auteur hiervan op de hoogte gesteld. Helaas is dat niet mogelijk als je als gast gebruik maakt van dit forum.

Mocht je een volgende keer je weer afvragen waarom iets is verwijderd, zou je er dan ook bij willen zetten waarover je oorspronkelijke post ging? Dan kunnen we het even nazoeken en je vertellen waarom die beslissing is genomen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

er bestaan nog andere forums.

ik heb hier ook een aantal keer meegemaakt dat berichten zijn verwijderd.

Waarschijnlijk gebeurt het ook weleens door de 'onkunde' van een moderator of beheerder,

Omdat als een moderater per ongeluk op aanpassen klikt in plaats van antwoorden, of per ongeluk op verwijderen.

Bij een moderator staan meer knopjes op zijn scherm, daardoor is het risico groter dat men op een verkeerd knopje klikt.

advies:

gewoon nog een keer proberen, alleen formuleer je topic op een betere mogelijk beleefdere manier.

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

De topics die ik had geopend waren ondermeer:

- Wat vinden jullie van homo's

- Met een kettingzaag iemand zijn kop eraf kappen

- Meisje haar beha losknippen

- Iemand in kokend water leggen

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

De topics die ik had geopend waren ondermeer:
De inhoud van je schrijfsels is helaas aan mij voorbij gegaan, maar afgaande op de onderwerpen betwijfel ik de relevantie ervan op een wetenschapsforum :shock:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Deze topics heb je een paar maanden geleden ookal allemaal geprobeerd (alleen je "mens in een bad met zoutzuur" miste vandaag) en toen zijn ze ookal allemaal weg gehaald.... Het is voor de moderatoren duidelijk dat dit soort topics niet op een forum als deze thuishoren (lees de forumregels maar eens) en dus zijn je topics verwijderd. De moderatoren willen je dus verzoeken om dit soort topics niet meer te openen, aangezien ze hier niet echt welkom zijn.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Kan iemand me dan eens een forum zeggen waar ik die topics wel kan openen??

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Kan iemand me dan eens een forum zeggen waar ik die topics wel kan openen??
Het onzin forum op Fok biedt vast soelaas.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

- Wat vinden jullie van homo's
Ik vind dat menselijk.
- Met een kettingzaag iemand zijn kop eraf kappen
ik vind dat onmenselijk
- Meisje haar beha losknippen
ik vind dat intiem
- Iemand in kokend water leggen
ik vind dat onmenselijk.

lees deze topic eens:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=8018

Zijn je gedachtes wel wat jij wil?

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Waarschijnlijk gebeurt het ook weleens door de 'onkunde' van een moderator of beheerder,


Volgens mij gebeurt dat niet. Als ze op verwijderen drukken krijgen ze normaal nog maals een bevestigingsvraag, en als ze dan nog op ja drukken zoijn ze gelijk niet echt mod materiaal. En dat vind je niet o een goed forum als dit.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Even als toevoeging: een verwijderd bericht is niet echt weg. Deze wordt verplaatst naar een verborgen forum, zodat alle andere moderatoren die post nog eens kunnen bekijken (en indien nodig weer terugzetten).
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Beste Smallie,

Ik ben degene die je posts verwijderd heeft. Je was gewoon aan het zieken en dat weet je zelf ook best. Je vergeet trouwens nog je post te noemen getiteld:
"Wat vindun julie van juzelf?"
Met daarin de illustere tekst:
"Buhalvu dat ju alumaal domu achturluku mongolun bent"
Cassanne
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Leuke gast schreef:advies:

gewoon nog een keer proberen, alleen formuleer je topic op een betere mogelijk beleefdere manier.
Precies Leuke gast, goed advies! De meeste vragen zijn bij ander woordgebruik, vermelding van de context, bedoelde en/of zelf verwachte uitkomst wel degelijk wetenschappelijk te formuleren.

Analogie:
wat gebeurt er als ik een jood een dooie kip in z'n smoel smijt?
is natuurlijk weinig wetenschappelijk. Dat kan je natuurlijk ook anders formuleren:
Ik ben benieuwd naar de achtergronden van het jodendom met betrekking tot dierproducten, kip in het bijzonder. Sommige geloven vinden varkensvlees bijvoorbeeld taboe, maar hoe zit dat met het jodendom? En zou een aanraking van de huid met een dergelijk product al tekenen van afschuw veroorzaken?

Met andere woorden: heeft kip een grotere impact op personen met een joodse achtergrond dan bij anderen?
Je ziet: als je een beetje tijd en moeite in je vraagstelling stopt krijg je een formulering waar eerder antwoorden op zullen worden gegeven. De tweede quote zou overigens ook nooit door een moderator worden verwijderd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

@Cassanne: bedankt voor het goede voorbeeld hoe je het, als forumgebruiker, absoluut NIET moet doen.

@Miels: mooi voorbeeld hoe je het WEL moet doen.

@Der Smallie: nu zou het toch wel moeten lukken! :shock:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: Waarom worden mijn topics verwijderd

Precies Leuke gast, goed advies! De meeste vragen ....
eindelijk een moderator die me begrijpt :wink:

Reageer