Gewicht, oppervlakte, elasticiteitsmodulus,ect ect tabellen.

Moderator: physicalattraction

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 123

Gewicht, oppervlakte, elasticiteitsmodulus,ect ect tabellen.

Is er een site waarop ik waardes zoals:Gewicht per meter, oppervlakte, elasticiteitsmodulus ect kan vinden van vershillende metalen profielen (bij voorkeur buisprofielen)?

Ik weet dat er tabellenboeken zijn waar dit in staat maar een site lijkt me handiger.

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Gewicht, oppervlakte, elasticiteitsmodulus,ect ect tabellen.

Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 123

Re: Gewicht, oppervlakte, elasticiteitsmodulus,ect ect tabellen.

Leviathan schreef:Is er een site waarop ik waardes zoals:Gewicht per meter, oppervlakte, elasticiteitsmodulus ect kan vinden van vershillende metalen profielen (bij voorkeur buisprofielen)?

Ik weet dat er tabellenboeken zijn waar dit in staat maar een site lijkt me handiger.

Alvast bedankt.
Alleen voor de oppervlaktes. Maar toch bedankt.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Gewicht, oppervlakte, elasticiteitsmodulus,ect ect tabellen.

zet deze dan gelijk eens bij de handige links aub.....

we krijgen hier tegenwoordig zoveel werktuigbouw- en constructievragen dat het echt wel de moeite wordt een verzameling van dit soort naslagwerkjes aan te leggen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 4.502

Re: Gewicht, oppervlakte, elasticiteitsmodulus,ect ect tabellen.

Ik verwees al enkele malen naar de site van MetaalCompagnieBrabant (zit ook met filiaal in Belgie),waar je na aanvraag op de hierna vermelde site een Url (of boekwerk of cd)kunt krijgen voor techn.gegevens als welke in deze topic worden genoemd.

http://www.mcb.nl/smallcms/index.php?id=28

Reageer