Ongelezen berichten

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Ongelezen berichten

Ik krijg de laatste tijd écht het hip van de forumfunctie voor ongelezen berichten. Heb ik nog niet eens zo lang geleden zowat alles van het huiswerkforum doorgewerkt en er zelf een en ander gepost, raak ik per ongeluk uitgelogd op zoek naar wat info en kom ik 5-10 minuten later weer terug, staan vele topics weer op oranje. :D Onder andere topics waarin ikzelf het laatste bericht plaatste. :P


Is dit aub oplosbaar ??? Met al die onderverdeling in subfora is Wetenschapsforum toch al zo klikintensief geworden.


voorbeeldje:
gelezen.png
gelezen.png (43.2 KiB) 324 keer bekeken
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ongelezen berichten

Invision gaat een beetje vervelend met cookies om, heb me inmiddels aangewend om die (op elk systeem waar ik werk) wekelijks weg te gooien (extra, internetopties, knop in het midden "Verwijderen...", Cookies verwijderen.)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongelezen berichten

Is dit aub oplosbaar???
Het viel mij eerder deze week ook op. Helaas schat ik zo in dat dat niet iets is waar we makkelijk zelf iets aan kunnen doen.


Invision gaat een beetje vervelend met cookies om
Heb je enig idee in welke hoek we het moeten zoeken Ger?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ongelezen berichten

Eigenlijk niet. Wel eens wat ideeën gehad, maar daarbij bedacht ik me dat het daar weer niet aan kon liggen. Nooit echt heel diep over nagedacht eigenlijk.

Het kunnen allerlei zaken zijn, de manier waarop ook met statistieken omgegaan wordt (denk aan 0 views maar wel 2 posts), de server zelf, de sessie-handling.... En aangezien ik zelf te weinig met cookies gedaan heb durf ik niet te zeggen waar het probleem precies ligt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Ongelezen berichten

Edit: of heeft het iets met forum markers binnen Ajax te maken: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=218043 .
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ongelezen berichten

Volgens mij niet, die forummarkers waar ze het daar over hebben is dat als je op een icoontje voor een forum klikt om alles als gelezen te markeren, het icoontje verandert van oranje naar wit. Vergelijkbaar met als je een topic op slot zet door op het icoontje in de topiclijst te klikken.
Verborgen inhoud
Moderators-only natuurlijk, voordat iedereen nu ineens probeert topics te sluiten. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer