Inkoopactie chloorrubber (Parlon)

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

Inkoopactie chloorrubber (Parlon)

Beste members,

Ik en een andere member van het Chemixtry zijn kort geleden een inkoopactie gestart. Het gaat hier om chloorrubber (chloordonor) welke vergelijkbaar is met Parlon. De reden van de actie is dat het per 100 kg moet worden ingekocht, en het zo ook betaalbaar blijft.

Voor degenen die de toepassing nog niet kennen: de naam zegt het al, chloorrubber, dit is een stof die kan gebruikt worden als chloordonor, maar ook als binder of brandstof (denk hier aan sterren, kleurcomposities). Het wordt officieel verkocht als een binder voor anti-corrosiecoatingen.

De specificaties: het product komt in zeer fijn poeder, echt extreem fijn. Er zit >64,5% chloor in en is goed houdbaar.

De prijs is 10 euro per kilo, en het kan opgestuurd worden. De verzendkosten daarvoor zijn 5,50 euro tot 5 kilo, en 2-3 euro voor de verpakking (hangt van het aantal kilo's af). Het kan ook afgehaald worden in omgeving Utrecht, en ik kom af en toe in omgeving amsterdam/den haag, mijn vriend in brabant/limburg.

De betaling moet vooraf. Je kan je misschien voorstellen dat ik niet zomaar 1000 euro kan ophoesten en inleggen. Als alles rond is, en we zitten op honderd kilo, krijgen alle bestellers een mail met een banknummer en een bedrag wat ze binnen een week moeten overmaken. Wij zullen dan bestellen (de levertijd voordat het bij ons is is max. 10 dagen) en zo snel mogelijk alles versturen.

Als je nog een algemene vraag hebt, kun je deze posten, persoonlijke vragen (ik woon hier, komen jullie daar ook?) liever over de mail.

Voor degenen die geïntresseerd zijn heb ik een sample van een aantal gram, dit kan ik opsturen.

Voor vragen en bestellingen mailen naar:***

groet,

Lennaert Evers

Edit Moderator (JanMeut): geen eMail adressen, zie regels!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Inkoopactie chloorrubber (Parlon)

Even als toevoeging: als je je registreerd op dit forum (zie bovenaan), dan kan je je e-mail adres opgeven. Andere gebruikers kunnen deze dan zien als je dat wil.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 1

Re: Inkoopactie chloorrubber (Parlon)

Sorry, er was wat verwarring bij mijn registratie. Bovenstaande post is van mij.

Als je wat wilt bestellen kan dat via deze account, eventuele vragen zal ik altijd beantwoorden.

Reageer