Ruimte bijlagen

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Ruimte bijlagen

De maximale ruimte voor bijlagen is vastgesteld op 4,88 MB. En da's op zich best redelijk. Maar ik doe al geruime tijd aktief mee met het topic [Ontspanning] Films raden, waarbij ik al een flink aantal plaatjes heb gepost. Kwa ruimte voor bijlages heb ik nu iets meer dan de helft van m'n totale ruimte verbruikt. Als ik zo doorga in dat topic, heb ik over een half jaartje ofso geen ruimte meer ter beschikking om plaatjes te posten, en dan zou ik moeten stoppen met dat topic. En dat zou ik wel heel erg jammer vinden, want ik ben een groot filmliefhebber. Is hier misschien een oplossing voor?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Ruimte bijlagen

Alleen hiervoor de limiet verhogen lijkt me geen (houdbare) oplossing en plaatjes verwijderen is misschien vervelend voor de topic zelf? Ik gebruik meestal imageshack om m'n afbeeldingen te uploaden: kost WSF niets en daar blijven ze (vooralsnog) altijd staan...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Ruimte bijlagen

Ik ben van mening dat je de plaatjes ten bate van het 'Film raden'-topic best kunt verwijderen. Ik denk niet dat er iemand plezier heeft in het teruglezen van dat topic; het is alleen leuk om mee te doen, mee te raden, maar toch niet om in je eentje 70 pagina's door te lezen en 'zelf' te raden om verderop het antwoord te lezen?


Ik zou dus zeggen: verwijder die oude filmplaatjes lekker :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Ruimte bijlagen

Ik geloof dat Miels wel per gebruiker kan regelen om de bijlagenruimte uit te breiden, bijvoorbeeld als de gebruiker in kwestie regelmatig antwoorden geeft met plaatjes erbij die beter kunnen blijven staan. In dat geval kan dat gemeld worden als de limiet dreigend dichtbij zou komen.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ruimte bijlagen

Klopt, dat is per gebruiker te regelen. Maar ik denk er ook over om de limiet wat op te schroeven: het is toch jammer om afhankelijk te zijn van derden (zoals ImageShack), en het is nog meer zonde als topics niet meer te volgen zijn omdat men plaatjes verwijdert. Nu moet ik toegeven dat het filmtopic wat minder relevant is, maar toch. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo netjes dat actieve gebruikers er energie in moeten stoppen om bijlageruimte vrij te maken.


Bovendien is de gebruikersgroep het eindniveau wat betreft diskquotum, terwijl je wel eindeloos door zou kunnen posten. Ik heb daarom zojuist de limiet verhoogd naar 10.000 kB.


ps: mocht dat niet genoeg zijn: de diskruimte voor Lorentzianen is verhoogd naar 25.000 kB. :D
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer