Overheid start met klonen

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 8.614

Overheid start met klonen

De Zuid-Koreaanse douane heeft zeven gekloonde labradors in dienst genomen. Ze hebben de genen van een prima drugshond meegekregen, en zelf zijn ze alle zeven eveneens met glans door de inleidende gedragstest van de douanehondenopleiding gekomen. Slechts 10 tot 15 procent van alle niet-gekloonde honden doet ze dat na.


Lees meer ... C2W

Lees meer ... MSNBC
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 7

Re: Overheid start met klonen

Serieus?

Ik ben niet zo op de hoogte van klonen, het enige geval dat ik ken is eigenlijk dat schaap (Dolly?)


(compleet offtopic, maar ik moest hardop lachen om je forumnaam :D )
Een nerd in een mooi jasje

Berichten: 8.614

Re: Overheid start met klonen

Ik ben niet zo op de hoogte van klonen, het enige geval dat ik ken is eigenlijk dat schaap (Dolly?)
Dolly is inderdaad het bekendste voorbeeld van (reproductief) klonen, maar er zijn reeds verschillende andere dieren gekloond, waaronder ratten, muizen, geiten, koeien, varkens, apen, katten, planten (en binnenkort misschien ook mensen). Het is een erg interessant onderwerp en als je er meer over wilt weten hoef je maar een beetje te googelen want het is zo'n actueel thema dat de informatie voor het rapen ligt.


(compleet offtopic, maar ik moest hardop lachen om je forumnaam :D )
Ik ben blij dat te horen (veel leuker om iemand te laten lachen dan om iemand te laten huilen). Wat mijn gebruikersnaam betreft, je bent niet de eerste die er een opmerking over maakt.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 2.504

Re: Overheid start met klonen

Die eerste link heb je een code nodig...
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Berichten: 8.614

Re: Overheid start met klonen

Die eerste link heb je een code nodig...
De nieuwsberichten op C2W blijven een maand zichtbaar voor iedereen. Daarna kunnen enkel abonnees ze nog bekijken en dat is dus ook hier het geval.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer