Springen naar inhoud

Oplossing truc gevraagd

• Log in om te kunnen reageren

doris

doris

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 april 2008 - 18:15

Ik zoek al langer de oplossing voor een eeuwenoude truc (ik weet niet of het op deze plek goed staat). Truc gaat alsvolgt. Twee personen hebben elk een touw vrij strak om de polsen en staan in elkaar gelust als het ware. Dus het ene touw is door twee armen en het andere touw als het ware ingesloten. Toch kan met een simpele beweging de een zich van de ander ontdoen. Wie weet hoe?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

physicalattraction

physicalattraction

• >1k berichten
  • 3101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 mei 2008 - 16:37

Of hier steekt een flauw en onbenullig antwoord achter, of mijn wiskundige kennis laat mij in de steek, maar in mijn optiek kun je twee ringen die door elkaar gestoken zijn niet losmaken zonder er eentje door te snijden.

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8780 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 mei 2008 - 16:39

Heb je geen plaatje of video hiervan? Mij is niet helemaal duidelijk wat je ermee bedoelt..
Victory through technology

ajw

ajw

• >250 berichten
  • 379 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 mei 2008 - 18:14

Ik denk dat dit schematisch de bedoelde situatie is.

TouwAanArmen.jpg

Ze kunnen vrij gemakkelijk los komen door een lus van één van de touwen (bvb groen) door de lus bij een arm van het andere touw (paars) te halen, deze om de hand te doen en daarna de eerste (groene) lus weer terug te trekken.

ajw

ajw

• >250 berichten
  • 379 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 mei 2008 - 18:34

Zo ongeveer

TouwAanArmen2.jpg

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures