mini keten

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer

mini keten

kan ik mijn mini keten openvijzen en de versterker afzonderen?

gewoon door de cd-speler af te koppelen en daar iets anders in te steken?

of is dat wat te gecompliceerd?

alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 367

Re: mini keten

Zit je cd-speler "vast" aan de mini-toren of staat die er los op ?

Je kunt een mini-stereotoren natuurlijk wel openmaken en het versterker-gedeelte eruithalen, maar het is even de vraag of het versterkergedeelte op een afzonderlijke printplaat zit. En dan nog zal die printplaat zélf worden gevoed door de transformator die in de stereotoren zit.

Ik weet niet precies wat je bedoeling is, maar met enig verstand van zaken is het wel haalbaar. 8)
Living on Earth can be expensive, but it does include a free trip around the sun.

Re: mini keten

ik heb de versterker al afzonderlijk er uit gehaald en de transfo ook, er gingen 6 draadjes naar de cd speler dus wsk 4 voor geluid en twee voor voeding maar ze zien er alle 6 identiek uit, enkel met elk een eigen 'streepjescode' ...

Gebruikersavatar
Berichten: 367

Re: mini keten

ik heb de versterker al afzonderlijk er uit gehaald en de transfo ook, er gingen 6 draadjes naar de cd speler dus wsk 4 voor geluid en twee voor voeding maar ze zien er alle 6 identiek uit, enkel met elk een eigen 'streepjescode' ...


Náár de cd-speler vanúit het voedingsgedeelte? Dat lijkt me eerder alleen voeding/aansturing. Bijvoorbeeld voor de 2 motoren (de lade en cd-spinner), de printplaat, display, etc.

Vanuit de cd-speler gaat het analoge audio uitganssignaal dan weer naar het versterker-gedeelte om van daaruit weer versterkt naar de luidsprekerklemmen te gaan.
Living on Earth can be expensive, but it does include a free trip around the sun.

Reageer