[wiskunde] Spss hulp nodig

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 6

[wiskunde] Spss hulp nodig

Beste lezer,

voor mijn afstuderen heb ik een uitgebreide enquete uiteengezet. Op dit moment ben ik dringend op zoek naar iemand die mij wil helpen met het analyseren van de resultaten in SPSS.

In feite zoek ik iemand die mijn SPSS document eens inkijkt en mij kan helpen met hoe ik de analyse het beste kan gaan aanpakken. Zelf heb ik hier al een aantal ideeen over maar het kraakt nog aardig.

Ik zie het als een soort van SPSS bijles & betaal dan uiteraard ook een gepaste vergoeding.

Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen.

Vriendelijke groeten,

JP

Berichten: 954

Re: [wiskunde] Spss hulp nodig

Beste JP,

Zou je me een overzicht van de variabelen + je onderzoeksvraag kunnen sturen? Dan heb ik een beetje een overzicht. Verder wil ik er wel naar kijken en nee, ik hoef er geen geld voor.

Groeten

Ferry

Berichten: 1

Re: [wiskunde] Spss hulp nodig

ferry schreef:Beste JP,

Zou je me een overzicht van de variabelen + je onderzoeksvraag kunnen sturen? Dan heb ik een beetje een overzicht. Verder wil ik er wel naar kijken en nee, ik hoef er geen geld voor.

Groeten

Ferry
Hey Ferry,

Zou jij mij ook willen helpen?? Ik zit ook een beetje strop en zoek iemand die me zou willen helpen. Ik wil je er ook een vergoeding voor geven.

Ik heb een klassiek pre post design met experimentele -en controlegroep. Als je geïnteresseerd bent, laat ik je meer weten.

Groetjes Anneke

Reageer