Is er een computernerd in de zaal?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 926

Is er een computernerd in de zaal?

Hoe kan ik op dit forum een filmpje (zonder verbonden te zijn met een website) plaatsen en ook hoe kan ik muziek hier plaatsen.


Of kan dit toch niet?
nothing will change without a rebel

Berichten: 407

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Zonder het filmpje of de muziek eerst te uploaden naar een andere website, is het volgens mij niet mogelijk.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

_-'-.Albert Einstein.-'-_

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Je kunt websites zoals Youtube gebruiken om filmpjes op te zetten. Vervolgens kun je in je bericht een link naar deze filmpjes plaatsen. Op dit forum kun je alleen plaatjes uploaden.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 4.546

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Volgens mij wil hij vragen of we hier videootjes embedded kunnen plaatsen, aangezien ik dat nog nooit gezien heb ik hier twijfel ik of dat kan. Maar de bevestiging van een moderator zou leuk zijn :D
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Volgens mij staat die bevestiging boven je :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Volgens mij wil hij vragen of we hier videootjes embedded kunnen plaatsen, aangezien ik dat nog nooit gezien heb ik hier twijfel ik of dat kan. Maar de bevestiging van een moderator zou leuk zijn :D


Embedded plaatsen kan ook niet.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Het is wel mogelijk te maken (heb dat op een ander forum ook gedaan) maar het zit 'm een beetje in het nut ervan. Hoeveel wetenschap-gerelateerde inhoud staat er op Youtube? Niet veel volgens mij. Het crap-gehalte daarentege is aanzienlijk...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Het crap-gehalte daarentegen is aanzienlijk...
onderdrijving van de eeuw....... :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Als ik mensen ontmoet dan vraag ik meestal naar zijn/haar favoriete artiest of muziek, je komt dan toch best wel veel verrassende dingen tegen.


Ik had daar eigenlijk iets mee wllen doen op dit forum.
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Ik snap je bedoelingen, en daar is niets mis mee, maar dat zijn meer dingen voor in het WSF café. Niet voor het eigenlijke doel van het forum dus. En aangezien het technisch team al lang niet overal aan toekomt, moeten prioriteiten gesteld worden. Muziek delen in het café heeft dan lagere prioriteit dan grafieken kunnen tonen of topics voorzien van vakgebied-tags zogezegd.


Dus totdat we een legioen technici hebben en een daardoor ontstane overvloed aan beschikbare tijd, zie ik dit niet zo snel gebeuren. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Is er een computernerd in de zaal?

Ik snap je bedoelingen, en daar is niets mis mee, maar dat zijn meer dingen voor in het WSF café.


Vandaar mijn plaatsing onder het wsf cafe :D
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 88

Re: Is er een computernerd in de zaal?

*Nerd meld zich :D


1. Youtube

2. Google video

3. De homespace van je provider

4. TinyPic

5. dedicated hosting


Genoeg mogelijkheden :P


Je hebt altijd een hoster nodig, kan niet zonder.

Niet iedere hoster gaat naar jouw data kijken, hoor.

Reageer