Springen naar inhoud

Hoe maak je nou natriumacetaat?

• Log in om te kunnen reageren

JelmerN

JelmerN

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 mei 2008 - 17:45

er zijn al een aantal topics gemaakt over natriumacetaat maar nou weet ik uiteindelijk nog niet hoe je het maakt kunnen jullie een duidelijke uitleg geven zonder al die moelijke formules?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3453 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 13 mei 2008 - 18:04

:D
Vanuit Bericht bekijken
Hey man

Je kan natrium acetaat zelf maken simpelweg door azijnzuur (gewoon schoonmaak azijn) te mengen met gootsteenontstopper. Je krijgt dan een suspensie van allemaal kleine witte korreltjes. Je hebt dan 2 opties je kan het filtreren of je kan het indampen. En dan heb je natrium acetaat.

je zegt wel dat je het zelf kan filteren of verdampen maar hoe gaat dat filteren dan moet je het net zolang door een zeef doen tot het poeder wordt ofzo?

en als je het verdamt komt het dan als poeder uit de lucht vallen of komt het als damp neer ofzo/[/quote]

Dus:
- Of je hebt in het door mij genoemde topic geen idee waar je het over hebt
- Of je probeert ons in dit topic bezig te houden.

Enniewee: Kopen bij de apotheek is m.i. nog de beste manier om aan NaAc te komen.

Veranderd door Raspoetin, 13 mei 2008 - 18:05

I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

JelmerN

JelmerN

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 mei 2008 - 18:09

ja ze zeiden daar iets over verdampen en het is me nou niet duidelijk bij welke aphotheek ik het kan kopen

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3453 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 13 mei 2008 - 20:48

Nou, volgens mij gewoon in een apotheek, eender welke dus. Neem anders een kijkje op www.labstuff.nl daar verkopen ze het ook.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Marko

Marko

• >5k berichten
  • 7792 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 mei 2008 - 17:51

Lijkt me in ieder geval dat dit topic wel gesloten kan worden. En topic over natriumacetaat is wel genoeg.
Peak fools

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Vacatures