Korte enquête over lancering tijdschrift/website over computerspellen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 6

Korte enqu

Speel jij graag games of ken jij mensen die games spelen? Voor mijn studie journalistiek onderzoek ik of er plek in in Nederland voor de lancering van een tijdschrift of website dat zich richt op mensen die graag gamen.

Ik zoek géén mensen die elke dag het laatste nieuws over videogames al bijhouden op websites.

Ik zoek wél mensen die graag af en toe eens een spelletje spelen maar er verder niet of weinig over lezen.

De enquête duurt niet langer dan 2 minuten en je helpt mij er grandioos bij, ik heb er namelijk minstens 300 nodig.

Dit is de link: http://www.thesistools.com/?qid=52665&ln=ned

Mijn dank is alvast groot.

Gebruikersavatar
Berichten: 94

Re: Korte enqu

Ok, overzichtelijke enquete, hij was zo ingevuld.

Ik kreeg de indruk dat je een site/magazine wil maken voor mensen die bijna nooit gamen. Zelf speel ik wel eens een spel, maar voornamelijk goeie oude spellen en niet meer dan een paar keer per maand of per week. Ik/deze mensen is/zijn niet op de hoogte van de laatste games, de nieuwste technieken etc. Met wat voor tijdschrift kan je dan nog aankomen om deze groep mensen toch te interesseren? Lijkt me namelijk wat lastig om gemeenschappelijke interesses te vinden, die maken dat mensen die bijna nooit gamen een game-blad kopen.

Berichten: 6

Re: Korte enqu

Bedankt voor het invullen!

Mensen die bijna nooit gamen is een deel van de doelgroep, maar ik bedoel ook mensen die wat vaker gamen maar zichzelf niet op de hoogte houden van het laatste nieuws op dit gebied. Eigenlijk zie je dat steeds vaker.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Korte enqu

Zo, ik heb em ook ingevuld. Maar wat wil je nou bereiken met je onderzoek? Wil je mensen die nauwelijks gamen aan het lezen krijgen? Wat wil je daar dan mee bereiken? Dat ze zich meer gaan interesseren in het gamen en daardoor ook meer gaan gamen?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Berichten: 6

Re: Korte enqu

Zo, ik heb em ook ingevuld. Maar wat wil je nou bereiken met je onderzoek? Wil je mensen die nauwelijks gamen aan het lezen krijgen? Wat wil je daar dan mee bereiken? Dat ze zich meer gaan interesseren in het gamen en daardoor ook meer gaan gamen?
Nee, ik studeer journalistiek en ga mij verdiepen in videogame journalistiek en het is altijd handig om te weten of we de (erg grote) groep mensen die zich niet of nauwelijks verdiept in computerspellen maar ze wel speelt, aan het lezen kunnen krijgen. Dat is eigenlijk het idee er achter.

Maar erg bedankt voor het invullen hoor!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Korte enqu

Maar wat is het nut ervan om die grote groep mensen aan het lezen te krijgen?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Berichten: 6

Re: Korte enqu

Dat lijkt mij voor zich spreken. Als je een grote groep mensen aan het lezen krijgt verdien je geld met je tijdschrift of website.

Berichten: 6

Re: Korte enqu

Ik heb nu zo'n 170 mensen... ik moet dus nog het dubbele. Als je nog een minuutje tijd hebt, twijfel dan niet en vul alsjeblieft de enquête in! Bedankt!

Berichten: 2.504

Re: Korte enqu

ingevuld
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Korte enqu

ingevuld. Probeer gerust ook op andere forums.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 6

Re: Korte enqu

ingevuld. Probeer gerust ook op andere forums.
Ja, ik heb zo'n 30 fora al gehad. Als je nog tips hebt voor plekken, graag!

Bedankt in ieder geval, ieder die het in heeft gevuld! Een kleine update: ik heb nog zo'n 22 mensen nodig. Ken je dus nog toevallig mensen op je MSN lijst ofzo die aan de beschrijving voldoen, help mij alsjeblieft. Ik heb er nog een week voor en helaas ben ik zelf aan het bijkomen van een operatie aan de verstandskies :/

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/?qid=52665&ln=ned

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Korte enqu

Ken je dus nog toevallig mensen op je MSN lijst ofzo die aan de beschrijving voldoen, help mij alsjeblieft.
Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar veel mensen appreciëren dit niet zo. Gaat algauw op spam lijken.

Reageer