Optisch prisma kopen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 11

Optisch prisma kopen

Ik zat een beetje te twijfelen waar ik dit bericht zou plaatsen, maar aangezien het optica forum uitsluitend over het theoretische gedeelte gaat, heb ik het maar hier geplaatst. Mijn vraag is:

Weet er iemand waar ik een prisma zou kunnen kopen?

Ik ben nogal een leek op het gebied van de optica, dus heeft er iemand ook suggesties voor een inleidend boek over dit onderwerp. Het maakt niet zoveel uit of het boek in het Engels of in het Nederlands is.

Berichten: 407

Re: Optisch prisma kopen

Ik zie persoonlijk het nut niet om zelf een prisma te bezitten als je er zelf maar weinig van afweet.

( zelfs als je er veel van afweet, lijkt het mij nog niet nuttig.)

en echte prisma's kosten al wel wat geloof ik, ik ben er nu niet volledig zeker van.

als je op het internet prisma intypt in een zoekmachine dan zal je wel een winkel vinden of een online verkoopdienst.

aangezien we niet weten voor welke doeleinde het gebruikt moet worden lijkt het mij moeilijk om iets aan te raden.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

_-'-.Albert Einstein.-'-_

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Optisch prisma kopen

www.XUMP.com

Zoek met opdracht: prism

Al vanaf $2.95

Ze verzenden naar Nederland (als het goed is) en accepteren credit card plus paypal

Reageer