'bekeken' werkt niet meer?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 846

'bekeken' werkt niet meer?

Hey,


ik zit vandaag wat in het subforum van 'huiswerk en practica' en heb zo de indruk dat als er nieuwe topics worden aangemaakt dat er wel op gereageerd wordt maar dat de teller van 'bekeken' op 0 blijft staan?? Loopt er hier iets mis? of ligt het aan mij?


grtn,

Rayk
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: 'bekeken' werkt niet meer?

Klopt. Deze worden niet direct upgedate !
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: 'bekeken' werkt niet meer?

werd dit dan vroeger wel gedaan? heb zo de indruk dat ze dan wel lang op zich laten wachten!
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: 'bekeken' werkt niet meer?

Vroeger draaiden we op phpBB-software, die dit soort statistieken iedere keer update als de pagina wordt opgevraagd. Da's nogal inefficiënt. Sinds maart vorig jaar draaien we op Invision, die elk uur dit soort statistieken ververst en opslaat. Enige nadeel is dat het dit soort effecten kan hebben inderdaad.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: 'bekeken' werkt niet meer?

Aanvulling: Onze huidige software heeft de optie om viewstatistics om x minuten op te slaan in plaats van direct. In verband met prestatieverbeteringen hebben we deze optie aanstaan. De frequentie stond op 1x per drie uur, maar ik heb daar maar 2x per uur van gemaakt.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer