Maat voor efficiëntie van verpakkingen

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 71

Maat voor effici

Hallo,

een vraag uit mijn wiskunde a PO:

Onderzoek of er een maat voor de efficiëntie van verpakkingen bestaat die schaal-onafhankelijk is of bedenk er zelf een. Motiveer je keuze.

Alvast bedankt :D

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Maat voor effici

Ja, dus? Bovenaan deze pagina staat het volgende:
WSF is geen antwoordenmachine, maar begeleidt met alle plezier.

Vraag dus niet om het voorschotelen van een antwoord, maar beschrijf de punten waar je tegenaan loopt.

Als je een reactie post, geef dan niet meteen de uitkomst maar laat de vraagsteller zelf tot de goede oplossing komen.
:D
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 71

Re: Maat voor effici

okee, zou ik doen :D

Berichten: 71

Re: Maat voor effici

Aanpassing aan de vraag:

Ik snap ten eerste de formulering niet zo goed. Moet ik nou een maat opzoeken waarin de efficiëntie van een verpakking maximaal is?

En deze vraag kon ik volgens mijn leraar wiskunde op internet opzoeken. Is dit zo? Want ik heb niks kunnen vinden. Of moet ik dit met behulp van allemaal formules gaan uitvogelen?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Maat voor effici

gentledaisy schreef:Aanpassing aan de vraag:

Ik snap ten eerste de formulering niet zo goed.
Laat ik hem even voor je "vertalen":

kun je een verpakkingsvorm bedenken waarbij de hoeveelheid verpakkingsmateriaal met eenzelfde factor toeneemt als het verpakte volume, indien je de verpakking groter en groter en groter maakt?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 71

Re: Maat voor effici

Bedankt,

maar mijn wiskunde docent komt er nu pas mee dat als je het niet kunt vinden op internet je gewoon mag zetten dat je het niet hebt kunnen vinden, zo weet hij dat je er wel energie in hebt gestopt. Dus krijg je alsnog je punten.. Beetje lachwekkend, maar oké

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Maat voor effici

Geweldig, maak dan een afdrukje van deze discussie en klaar ben je.

competentiegericht onderwijs? :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 71

Re: Maat voor effici

slim idee :D

Maar gelukkig weet hij dat ik er veel energie in steek. Want de rest is ongeveer vandaag begonnen en ik vorige week toen we het po in onze handen kregen en we moeten het maandag inleveren.

Maar ik zal zeker in mijn po naar voren laten komen dat ik hier vragen heb gesteld

Reageer