Springen naar inhoud

- - - - -

Indianenstam ontdekt in oerwoud BraziliŽ

• Log in om te kunnen reageren

Nu.nl-feed

Nu.nl-feed

• >250 berichten
  • 477 berichten
  • Nieuwsbot

Geplaatst op 30 mei 2008 - 04:56

BRASILIA - In het westen van Brazilië is een indianenstam ontdekt. De groep werd waargenomen tijdens een rondvlucht van de overheidsorganisatie voor indianenzaken boven het Amazonegebied bij de grens met Peru.

Lees het volledige artikel...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 mei 2008 - 11:40

Ik vraag me af of dit soort mensen ook weet heeft van onze cultuur? Of zouden ze echt geÔsoleerd wonen van de buitenwereld en denken dat alle mensen nog zoals hun leven?

WendyTje

WendyTje

• >250 berichten
  • 773 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2008 - 13:23

In de metro van vandaag (ja ik weet het, een geweldig betrouwbare bron!) stond iets over dat de helicopter beschoten werd met pijlen, waarschijnlijk omdat eerdere contacten met westerlingen negatief waren. Ze zouden dan ook al 40 jaar van het bestaan van de stam weten, maar nooit op camera of iets dergelijks hebben vastgelegd, en dus "bewezen".

Dat is althans wat ik me nog kan herinneren van vanmorgen toen in in de metro mn metro las.
To boldly go where I`ve never been before

Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2008 - 15:31

Ik ben zů benieuwd wat er in het hoofd van die mensen omging toen ze die helicopter over zagen vliegen. Zoals Arthur C. Clark al zei, 'Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.'

Veranderd door Assassinator, 30 mei 2008 - 15:32

'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

dirkwb

dirkwb

• >1k berichten
  • 4172 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 30 mei 2008 - 17:33

Ik ben zů benieuwd wat er in het hoofd van die mensen omging toen ze die helicopter over zagen vliegen. Zoals Arthur C. Clark al zei, 'Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.'

Zouden ze niet denken dat het een grote vogel was? Ik zag de foto's in de spits en metro: indrukwekkend!
Quitters never win and winners never quit.

Tylon

Tylon

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 juni 2008 - 08:21

Ja klopt maar dat zullen we nooit weten denk ik, misschien is het maar beter dat deze mensen verder met rust worden gelaten. Als ze al zo agressief reageren zullen ze verder contact met onze wereld op z'n minst niet al te prettig vinden denk ik

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures