Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazilië

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 477

Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazili

BRASILIA - In het westen van Brazilië is een indianenstam ontdekt. De groep werd waargenomen tijdens een rondvlucht van de overheidsorganisatie voor indianenzaken boven het Amazonegebied bij de grens met Peru.


Lees het volledige artikel...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazili

Ik vraag me af of dit soort mensen ook weet heeft van onze cultuur? Of zouden ze echt geïsoleerd wonen van de buitenwereld en denken dat alle mensen nog zoals hun leven?

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazili

In de metro van vandaag (ja ik weet het, een geweldig betrouwbare bron!) stond iets over dat de helicopter beschoten werd met pijlen, waarschijnlijk omdat eerdere contacten met westerlingen negatief waren. Ze zouden dan ook al 40 jaar van het bestaan van de stam weten, maar nooit op camera of iets dergelijks hebben vastgelegd, en dus "bewezen".


Dat is althans wat ik me nog kan herinneren van vanmorgen toen in in de metro mn metro las.
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Berichten: 4.546

Re: Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazili

Ik ben zó benieuwd wat er in het hoofd van die mensen omging toen ze die helicopter over zagen vliegen. Zoals Arthur C. Clark al zei, 'Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.'
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 4.246

Re: Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazili

Ik ben zó benieuwd wat er in het hoofd van die mensen omging toen ze die helicopter over zagen vliegen. Zoals Arthur C. Clark al zei, 'Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.'
Zouden ze niet denken dat het een grote vogel was? Ik zag de foto's in de spits en metro: indrukwekkend!
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 5

Re: Indianenstam ontdekt in oerwoud Brazili

Ja klopt maar dat zullen we nooit weten denk ik, misschien is het maar beter dat deze mensen verder met rust worden gelaten. Als ze al zo agressief reageren zullen ze verder contact met onze wereld op z'n minst niet al te prettig vinden denk ik

Reageer