Introfilmpje bioscoop

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 266

Introfilmpje bioscoop

Dit is misschien een hele rare vraag maar misschien kan iemand die weleens in de bioscoop komt me hier antwoord op geven.

Geregeld wordt er in Nederlandse bioscopen een introfilmpje gedraaid (van een cinema technics company ofzo) met vuurwerk dat dan veranderd in een logo.

Ik dacht dat het iets met vision was.

Bij voorbaat dank :D

Richel
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Introfilmpje bioscoop

Walt Disney Pictures? Daar zie je volgens mij vuurwerk rond een sprookjespaleis.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Introfilmpje bioscoop

nope. het is echt alleen maar vuurwerk. schermvullend en dan op een gegeven moment wordt er in of uit gezoomd en krijg je een logotje met vijf/zes gekleurde ballen.

T werd volgens mij voor i am legend getoond en ook voor into the wild en ironman dus ik heb de indruk dat het om een distributiemaatschapij gaat of om een techniek.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Introfilmpje bioscoop

Ik zie het voor mij, maar wat er voor "vision" komt, blijft ook bij mij een waas :D

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Introfilmpje bioscoop

Ben bang dat ik dan toch maar weer een keer naar de bios moet. Er is alleen heleaas niet veel bijzonders tegenwoordig. The Happening misschien.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Introfilmpje bioscoop

Kijk hier eens, en dan onder het kopje 'Speelfilm trailers'. Misschien staat'ie er tussen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Introfilmpje bioscoop

Staat het helaas ook niet bij :D

Ik heb ook al een topic lopen op IMDB maar zelfs daar weet niemand het.

Beetje raar.

ik heb die intro toch al redelijk vaak gezien de afgelopen jaren.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Introfilmpje bioscoop

Haha! Gevonden!
Verborgen inhoud
Google: kinepolis partner vision
Verborgen inhoud
Ik zocht op Kinepolis uit strategische overwegingen (meer hits), maar in feite heb ik een hekel aan deze bioscopenketen.
-> http://www.barco.com/digitalcinema/en/Pres....asp?index=1781 -> http://www.technicolordigital.com/ -> theatrical services -> cinema advertising services -> eerste woord daar is screenvision -> googelen op afbeeldingen om het logo te spotten.


Het is dus "Screenvision". Dit is het introfilmpje waarvan sprake :D

Edit: Hmm, geneste verborgen inhoud doet het niet zo goed in Opera.

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Introfilmpje bioscoop

Ik dank u zeer zeer veel.

Creatief gevonden trouwens :D ik heb aardig wat ervaring met dingen vinden op internet maar je verbaast me toch.

Nogmaals bedankt.

Gr Richel
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Reageer