Video serie fourier reeksen

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4.246

Video serie fourier reeksen

Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Video serie fourier reeksen

Op mijn pc werken youtube filmpjes niet (meer; vraag me niet waarom), dus ik heb nog altijd niet kunnen kijken. Intussen wel gezien dat de auteur er een hele reeks heeft opgezet, ook over meervoudige integratie en kwantummechanica! Lijkt me wel leuk, ik ga het eens (op een andere computer...) bekijken binnenkort.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 99

Re: Video serie fourier reeksen

Ik heb de eerste 3 filmpjes bekeken.

Erg leuk!

Dank je wel :D
Raga

Berichten: 251

Re: Video serie fourier reeksen

Die ken ik ja. Het is eigenlijk nooit bij me opgekomen dat hier te posten. Goede zet Dirk!

Ik vind het geestig hoe hij zegt: "L is equals to pi."

Normaal gesproken kijk ik videocolleges trouwens op dubbele snelheid. Maar dat hoef je bij hem niet te proberen.

Berichten: 4.246

Re: Video serie fourier reeksen

Normaal gesproken kijk ik videocolleges trouwens op dubbele snelheid. Maar dat hoef je bij hem niet te proberen.
Die gast is snel hè?
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 177

Re: Video serie fourier reeksen

Die gaat me ietsje te snel :D , kennen nog meer mensen dit soort video's, een iets minder hoog niveau zou ook wel tof zijn, want dit filmpje is vooral handig als je er al iets vanaf weet en ik weet niets van fourieranalyse. Aansluitend op middelbare schoolkennis ofzo. Misschien handig om te beginnen met een videotopic? :P . Luie kennis, heerlijk!

Berichten: 4.246

Re: Video serie fourier reeksen

Die gaat me ietsje te snel :D , kennen nog meer mensen dit soort video's, een iets minder hoog niveau zou ook wel tof zijn, want dit filmpje is vooral handig als je er al iets vanaf weet en ik weet niets van fourieranalyse.
Inderdaad was het voor mij geen enkel probleem te volgen (ik heb fourieranalyse 2 keer gehad in verschillende vakken)
Aansluitend op middelbare schoolkennis ofzo. Misschien handig om te beginnen met een videotopic? :P . Luie kennis, heerlijk!
Daar weet ik helaas niets van af.
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 99

Re: Video serie fourier reeksen

Ik kende trouwens ook nog geen fourieranalyse; ik kon het op zich wel goed volgen.

Maar je moet wel goed in je integralen e.d. zitten, anders wordt het wel moeilijk.

En hij gaat erg snel inderdaad.
Raga

Reageer