Springen naar inhoud

geesten ?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Maxipan

Maxipan

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 april 2005 - 18:17

hey

ik weet niet of jullie hier op kunnen antwoorden maar :
ik geloof in geesten en bijna iedereen doet dat en ik heb al heel scary foto's gezien en zo ben ik een "believer" geworden en ik vraag me af
telken als ik de trap oploop dan heb ik gevoel iemand achter me aan te zitten.
2e vraag : kunnen kwade geesten in je huis doordringen als je er ENKEL aan denkt ?

HELP!!! ik ben bang 's avond en kan moeilijk slapen door dit!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

p__

p__

• >1k berichten
  • 2972 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 april 2005 - 18:25

Er is al een geesten topic ongeveer 8 topics naar beneden, dus misschien kun je beter daar je vraag stellen.

Mijn antwoord:

Stel dat je bepaalde verhalen over geesten gelooft, ja dan kunnen ze overal zijn waar ze maar willen zijn. Je hoeft er niet eens aan te denken.

Ik denk dat als jij echt bang bent, dat je je dan het best gewoon niet meer in dit onderwerp moet verdiepen, want er zijn zowel hele positieve als hele negatieve verhalen.

Ik zal maar niet vertellen wat ik allemaal gelezen heb, want dan slaap je de komende 20 jaar niet meer en wanneer je dit wel doet heb je nachtmerries :shock:

Maxipan

Maxipan

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 april 2005 - 18:28

dus ze zijn hier in mijn huis ? als ik er enkel aan denk ? ( heb nooit glaasje gedraait / geprobeerd ) enkel gedachten

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 16 april 2005 - 18:29

Na een gesloten topic, een verwijderd topic en een prive bericht leek mij de boodschap wel duidelijk.

Bij deze een waarschuwing voor het niet opvolgen van de regels.

Wij gaan hier verder: http://www.wetenscha...?showtopic=7087
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures