Springen naar inhoud

Ontsteking

• Log in om te kunnen reageren

Spelletje

Spelletje

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2008 - 20:19

beste uwe genieen die mij hopelijk van men probleem kunnen afhelpen dat blijkbaar net iets te praktisch is voor mij :D

het probleem beste onbekenden is dat het tractortje heel het weekend heeft gewerkt en plotseling kreeg ik het niet meer in werking, hij draait wel aan Űp batterij kracht maar onsteekt blijkbaar niet meer,
de vraag is simpel..
wat kan ik doen?
groetjes
me

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cerium

Cerium

• >250 berichten
  • 449 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 juni 2008 - 13:47

Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, maar je kan de ontstekingskaars eens even uit de cilinderkop draaien en eens kijken of hij nog vonkt. Als dit niet zo is moet je hem vervangen. Met een harde stalen borstel over de elektroden schuren wil ook al eens helpen.

Veranderd door Cerium, 18 juni 2008 - 13:48

Schwartz

Schwartz

• >250 berichten
  • 691 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 22 juni 2008 - 10:16

Als het gras vochtig is geweest kan er ook een elektrisch lek zijn waardoor de hoogspanning vanuit de bobine flink in spanning daalt.
Resultaat: geen vonk.
Van die spuitbus met anti-vocht, eerst alles eens lekker droog en schoonmaken, op de kabels spuiten voorkomt naderhand problemen.
Enne de stekkers op de bobine e.d. eens lekker op en neer halen, erin eruit, erin eruit, erin eruit....
hierdoor ontstaat een betere geleiding waardoor men ook een betere vonk bekomt.
Een computertaal is voor mensen, niet voor de computer.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures