Abonnement op alle onderwerpen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Abonnement op alle onderwerpen

Door een ongelukje heb ik mij geabonneerd op bijna elk onderwerp waarop ik eens gepost heb. En ik merkte er niets van omdat ik een verkeerd emailadres had ingevuld. Dus nu krijg ik dagelijks tientallen mailtjes van het wetenschapsforum. Kunnen jullie dit ongedaan maken?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Abonnement op alle onderwerpen

Je kunt de abonnementen zelf ongedaan maken door onderaan een topic op 'Geen abonnement meer op dit onderwerp' te klikken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Abonnement op alle onderwerpen

Kunnen jullie dit ongedaan maken?

Ja maar dan zijn ze te lui voor omdat je dit zeer eenvoudig zelf kunt doen. Ga naar profile en zoek daar naar volgende tekst. Zelf nog te vertalen als het op nederlands staat.

Always notify me of replies:

Sends an e-mail when someone replies to a topic you have posted in. This can be changed whenever you post.

[edit]


welke leutigaard heeft dit bedacht???


nerderlands, als je nerderlands typt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Abonnement op alle onderwerpen

Zucht, al die dingen helpen niet omdat ik al geabonneerd ben op tientallen onderwerpen.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Abonnement op alle onderwerpen

Volgens mij is er geen mogelijkheid om in 1 keer al je abbonementen ongedaan te maken. Het is mij ook nog niet gelukt. Het beste wat ik je kan aanraden, en wat ik zelf ook doe, is 1 voor 1 alle abbonomenten uit te zetten als ik er een e-mail van krijg. Jammer, maar helaas....
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Abonnement op alle onderwerpen

We zijn plannen aan het maken om een aantal modificaties voor de forumsoftware te installeren waardoor onder andere dit mogelijk zou worden.


Het bezig zijn met dergelijke fundamentele code brengt echter risico's met zich mee. Stel je voor dat door een tiepfout ergens de database corrupt raakt. We zijn dus eerst bezig een testsysteem aan het inrichten waarop we MODs kunnen testen. Als alles blijkt te werken wordt het pas hier geimplementeerd.


Met andere woorden: komt er aan, maar het kan nog een tijd duren!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer