[foutmelding] kalenderprobleem

Reageer
Berichten: 8.614

[foutmelding] kalenderprobleem

Het viel me zojuist op dat de kalender van Wetenschapsforum verschillende symptomen van de Engelse ziekte vertoont, waarvan onderstaand voorbeeld toch wel het frappantst is:


kalenderprobleem.png
kalenderprobleem.png (2.98 KiB) 267 keer bekeken
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: [foutmelding] kalenderprobleem

Even muggenziften - ik denk dat je dat eerder zal waarderen: de term "Engelse ziekte" verwijst doorgaans naar het los van elkaar schrijven van de verschillende delen van samenstellingen in het Nederlands :D


Maar goed, de kalender vermengt dus Engels en Nederlands.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [foutmelding] kalenderprobleem

Vaag, je zou toch zeggen dat de software daarvoor naar 1 bestand kijkt. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] kalenderprobleem

Even muggenziften - ik denk dat je dat eerder zal waarderen: de term "Engelse ziekte" verwijst doorgaans naar het los van elkaar schrijven van de verschillende delen van samenstellingen in het Nederlands :D
Ik weet wel degelijk wat de term 'Engelse ziekte' betekent. Met mijn opmerking over de Engelse ziekte doelde ik dan ook op de foutieve spellingen 'gebeurtenis datum' en 'meerdagen gebeurtenis'. De fout die ik uiteindelijk omcirkelde is geen voorbeeld van de Engelse ziekte in die betekenis.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer