Vavo

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 47

Vavo

ik heb dit jaar 4vwo gedaan en ben blijven zitten. ik heb voor volgend jaar gekozen voor 4HAVO. is het dan toch mogelijk, ondanks dat ik ingeschreven sta bij 4HAVO, me volgende schooljaar de VAVO te volgen en wel VWO 5 en 6 in 1 jaar??

Berichten: 4.246

Re: Vavo

ik heb dit jaar 4vwo gedaan en ben blijven zitten. ik heb voor volgend jaar gekozen voor 4HAVO. is het dan toch mogelijk, ondanks dat ik ingeschreven sta bij 4HAVO, me volgende schooljaar de VAVO te volgen en wel VWO 5 en 6 in 1 jaar??
Kan je dat wel, twee jaren VWO in één jaar? Lijkt mij heel erg moeilijk....
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 47

Re: Vavo

Kan je dat wel, twee jaren VWO in één jaar? Lijkt mij heel erg moeilijk....


als het VAVO vwo voor mij te moeilijk is dan doe ik dat desnoods in 2 jaar.

maar je wil dus zeggen dat ik dat kan proberen 5 en 6 VWO in 1 jaar, ondanks dat ik volgende schooljaar eigenlijk 4HAVO moet doen? ik heb vorig jaar wel 4VWO gedaan maar ben nu dus blijven zitten.

Berichten: 4.246

Re: Vavo

beginner natuurkunde schreef:als het VAVO vwo voor mij te moeilijk is dan doe ik dat desnoods in 2 jaar.

maar je wil dus zeggen dat ik dat kan proberen 5 en 6 VWO in 1 jaar, ondanks dat ik volgende schooljaar eigenlijk 4HAVO moet doen?
Het is een mogelijkheid die je zeer zeker moet onderzoeken. De keuze ligt natuurlijk aan jou het enige dat ik je wil meegeven is dat niet 'niet te hoog moet grijpen'.
ik heb vorig jaar wel 4VWO gedaan maar ben nu dus blijven zitten.
Dan heb je dus wel een VWO brein die nog moet ontwaken :D
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 47

Re: Vavo

ik heb 4 vwo gedaan en ben dit jaar blijven zitten. op me school heb ik voor volgend schooljaar gekozen voor 4 havo. ik wil later heel graag naar de vavo gaan, om zo me vwo diploma te halen. Kunt u mij de KORTSTE weg zeggen om met een vwo diploma te eindigen via de vavo???

moet ik bijvoorbeeld (in mijn geval dan):

dus eerst op de vavo één jaar 4/5 havo afmaken en daarna één jaar 5 en 6 vwo?

of: kan ik 4, 5 én 6 vwo in TWEE jaar volgen op de VAVO?

ik hoop op de tweede

Berichten: 4.246

Re: Vavo

beginner natuurkunde schreef:moet ik bijvoorbeeld (in mijn geval dan):

dus eerst op de vavo één jaar 4/5 havo afmaken en daarna één jaar 5 en 6 vwo?

of: kan ik 4, 5 én 6 vwo in TWEE jaar volgen op de VAVO?

ik hoop op de tweede
Ik denk dat je dit beste aan de Vavo docenten (of een begeleider daar) kan vragen: die krijgen natuurlijk de hele tijd dit soort gevallen te zien en hebben daar wel wat ervaring mee.

Succes!
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 47

Re: Vavo

dirkwb schreef:Ik denk dat je dit beste aan de Vavo docenten (of een begeleider daar) kan vragen: die krijgen natuurlijk de hele tijd dit soort gevallen te zien en hebben daar wel wat ervaring mee.

Succes!
die zijn niet te bereiken in de vakantie. wat ik wil weten is:

kun je 4,5 havo in één jaar doen

kun je 4,5,6 vwo in twee jaar doen

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Vavo

Zie bijlage:
Bijlagen
vavo_afoort.pdf
(303.98 KiB) 517 keer gedownload
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Berichten: 47

Re: Vavo

Zie bijlage:
heey morzon kun je de antwoorden van me 2 vragen uithalen, want me computer geeft aan dat het de bestand niet kan openen

kun je 4,5 havo in één jaar doen

ik zat op 4vwo, doe volgend jaar 4 havo, is het dan mogelijk versneld vwo te doen

hartelijk dank!!!

Berichten: 47

Re: Vavo

hoef niet meer, ik heb pdf gedownload

Berichten: 474

Re: Vavo

Misschien moet je foxit reader even downloaden of adobe of een andere pdf reader. Doe je best, je kan het!

hmmm was een stukkie later met reageren, maar ik wist wel dat je het kon!!
[center]Every day is a gift, that's why they call it 'the present'.[/center]

Reageer