Vakantiebaan: 180 euro per dag

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 47

Vakantiebaan: 180 euro per dag

ik heb een site gevonden waarop staat dat je 180 euro per dag kunt verdienen door alleen maar e-mailberichten te bekijken en vragen antwoorden. denken jullie dat dit allemaal nep of illegaal is? of dat ze bijv misbruik van je gegevens kunnen maken ik zeg maar wat?

http://www.make-online-money-at-home.com/n...CFQWL1QodnXo4tA

Berichten: 771

Re: Vakantiebaan: 180 euro per dag

Het lijkt mij net iets te mooi om waar te zijn...

Merk op dat je moet betalen om te kunnen starten, want je moet dat boek kopen voor 30 euro, dus de kans is groot dat het een truc is om je een nutteloos boek te kunnen verkopen...

Het lijkt mij net iets te veel geld om te werken, mocht het werken, laat het me weten, want als wat daar staat waar is, begin ik er ook mee denk ik zo :D

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Vakantiebaan: 180 euro per dag

Meestal zijn dit soort websites wel scams. Het komt wel vaker voor. Meestal wordt de website opgedoekt op het moment dat de eerste mensen hun uitbetalingen moeten krijgen, ofwel wordt er gewoon simpelweg nooit betaald maar blijft de website wel een tijdje bestaan. Ondertussen gaan de makers van dit soort website met de opbrengsten lopen.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Vakantiebaan: 180 euro per dag

Lijkt heel erg op de pyramide spellen van een paar jaar geleden. Je kunt 30 euro per afgehandelde email krijgen, maar je moet eerst een boek van 30 euro kopen. Klinkt alsof er in het boek staat hoe je het boek moet verkopen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Vakantiebaan: 180 euro per dag

Je kan inderdaad niet sceptisch genoeg zijn met zulke dingen.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 12.262

Re: Vakantiebaan: 180 euro per dag

Dit soort dingen zijn zonder uitzondering scams. Pyramidespelen, MLM, dat soort werk.

In het slechtste geval ben je je inleg kwijt, en als je er enthousiast mee aan de gang gaat meestal vervolgens ook nog je vrienden, zakenrelaties en wat dies meer zij - ik zou dr uit de buurt blijven.
Victory through technology

Berichten: 47

Re: Vakantiebaan: 180 euro per dag

Benm schreef:Dit soort dingen zijn zonder uitzondering scams. Pyramidespelen, MLM, dat soort werk.

In het slechtste geval ben je je inleg kwijt, en als je er enthousiast mee aan de gang gaat meestal vervolgens ook nog je vrienden, zakenrelaties en wat dies meer zij - ik zou dr uit de buurt blijven.
ok duidelijk, alles is gewoon nep

Reageer