Springen naar inhoud

Leus

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 19 april 2005 - 16:59

Misschien is het een leuk idee om na het nieuwe wetenschapsforum-logo, een mooie leus voor het forum te verzinnen. Dit zouden we dan op dezelfde manier kunnen doen als het logo, mensen verzinnen een leuke les, om vervolgens gezamelijk de beste leus te kiezen. Voelt iemand hier iets voor?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

aaargh

aaargh

• >1k berichten
  • 1279 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 april 2005 - 17:05

Ik vind dit niet zon goed idee. Een leus is goed voor een sportclubje of een fanfare maar nit voor een wetenschapsforum.

Mooie naam trouwens :wink:

De groene hond

De groene hond

• >100 berichten
  • 153 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 april 2005 - 17:35

Opzich ben ik hier ook op tegen, het is en blijft toch een serieus forum...
Geen touw of kabel kan zo stevig samensnoeren, zo vast binden, als liefde met ťťn enkele draad doet - Robert Burton

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 april 2005 - 18:47

We hebben allemaal al een soort leus in onze signature een gezamelijke lijkt me niet nodig

ps. M'n 250'ste bericht :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 20 april 2005 - 08:46

Bovenaan, onder www. wetenschapsforum.nl, staat wel altijd een bepaalde zin (vandaag bijv. "Welkom op het grootste wetenschappelijke forum van de Benelux"). Dit wordt een beetje afgewisseld. Als hier nog suggesties voor zijn is dat ook leuk natuurlijk...

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures