Geslaagd =)

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 577

Geslaagd =)

Hallo =),

ik wilde even vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn VWO diploma van laatst =) (het is lang geleden :D , maar toch)! Hierbij wil ik even iedereen bedanken van dit forum die mij geholpen heeft om dat te bereiken =). Dus THANKS! =).

Groeten ntstudent =)
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Geslaagd =)

Kijk eens aan, gefeliciteerd!! :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Geslaagd =)

Ja, hartelijk gefeliciteerd en supervriendelijk dat je het op deze manier meldt. :D
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Geslaagd =)

Fijn dit te horen, gefeliciteerd!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 4

Re: Geslaagd =)

Ook van harte! :D

(Ik moet nog een jaar of wat.... :P .)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Geslaagd =)

Proficiat! Hoe lang moet je nog, H-balk?
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 4

Re: Geslaagd =)

Nog twee jaar. :D

Gebruikersavatar
Berichten: 577

Re: Geslaagd =)

=) Hopelijk kunnen jullie me volgend jaar weer helpen met wiskunde en dergelijke problemen oplossen =)! (Ik studeer trouwens hierna aan de Universiteit van Utrecht; Informatica en informatiekunde =))
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Berichten: 12.262

Re: Geslaagd =)

Congratz!

Wat ga je studeren?
Victory through technology

Berichten: 8.614

Re: Geslaagd =)

Ook namens mij een proficiat!
Wat ga je studeren?
(Ik studeer trouwens hierna aan de Universiteit van Utrecht; Informatica en informatiekunde =))
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Geslaagd =)

Typisch geval van tegelijkertijd posten lijkt me (er zit maar 5 minuten tussen). :D
=) Hopelijk kunnen jullie me volgend jaar weer helpen met wiskunde en dergelijke problemen oplossen =)!
Jongen (denk ik, anders zou je wel ntstudente heten), geen probleem, zolang jij zichtbaar zelf je best doet, doen zij (zij = een aantal enthousiaste vaste beantwoorders) dat ook!

Waarmee ik maar mijn grote bewondering wil uitdrukken voor degenen die altijd maar met veel geduld en inzet klaarstaan om de hulpbehoevigen hier bij te staan.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Berichten: 12.262

Re: Geslaagd =)

Typisch geval van tegelijkertijd posten lijkt me (er zit maar 5 minuten tussen).


Was al bang dat ik last kreeg van een lui netvlies of iets anders engs ;p
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 119

Re: Geslaagd =)

Gefeliciteerd :D
Why does it have to be human or divine? Maybe human is divine. ---The Da Vinci Code, Robert Langdon

Gebruikersavatar
Berichten: 577

Re: Geslaagd =)

PS: :D mijn studie is nu veranderd naar informatica en wiskunde =).
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Geslaagd =)

Leuk! We horen nog wel van je in het wiskunde- en huiswerkforum dan :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer