Vraagje

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

Vraagje

ik zit met een vraag? maar ik weet niet of ik hier juist ben :P

ik vraag me af wat een parallelle wereld nou eigenlijk is.( en of dat eigenlijk echt bestaat :P :D ) ik ben al lang op zoek naar informatie maar kan er niet veel over vinden. miss heeft iemand hier meer informatie over?

alvast bedankt

Berichten: 8.614

Re: Vraagje

Neem onze handleiding Google eens door, dan vind je misschien vaker wat je zoekt.

Ik zal hieronder even mijn zoektechniek beschrijven, waarmee ik in minder dan een minuut m.i. redelijk relevante informatie over dit onderwerp opviste:
  1. Googel met parallelle wereld: weinig relevants;
  2. Googel met parallel world (een goede tip: Nederlands is maar een kleine taal, dus het loont meestal om in het Engels te zoeken): de eerste hit is deze Wikipediapagina;
  3. Ga naar het Nederlandstalige equivalent van deze pagina: daar vind je veel minder informatie dan op de Engelstalige pagina, maar wel de basis. Onderaan staat bovendien deze link.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht er iets onduidelijk zijn, dan mag je steeds doorvragen.

PS: Aangezien er geen consensus is over het bestaan van parallelle universums hoort dit m.i. beter thuis in 'Theorieontwikkeling'.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer