Springen naar inhoud

[batterij] gelekt en op huid

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Arnie08

Arnie08

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 juli 2008 - 11:31

Heeey people,

gisteren wou ik een Duracell Ultra M3 opladen. Ja, ik weet stom. Ik had geen andere meer, anders moest ik heel veel fietsen voor nieuwe en ik had me PC nodig. Ik hoorde en soort van plofje en hij lekte. Er kwam wat op me handen en dat heb ik meteen gewassen. Ik denk zo'n 20x gewassen. Zeep en dreft en alles gebruikt. Ik heb het volgens mij niet ingeademd, omdat ik een doek voor me mond/neus hield en ik hield me adem in.

De volgende dag ruimde ik me kamer op en ik zag een apparaatje liggen die ik wel eens wou gebruiken na een lange tijd. Jep, je raad het al. Weer een gelekte batterij. Maar dit keer was alles steenhard en een beetje wat zachtigs op de batterij.
Ik heb het weer aangeraakt (stom) en daarna weer gewassen en volgens mij niet ingeademd.. Het was van het merk Gassner.

Is dit erg voor m'n huid of gezondheid? M'n armhuid doet er een beetje pijn van.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 juli 2008 - 11:38

Het is op dit forum niet toegestaan om persoonlijke medische problemen te bespreken (zie ook hier). De meeste gebruikers van dit forum zijn namelijk geen gekwalificeerde artsen en zelfs dan is het stellen van een diagnose via het internet zo goed als onmogelijk en soms zelfs gevaarlijk.

Als je er blijvende last van ondervindt, raad ik je aan om je huisarts op te zoeken.

Verder nog een tip: kijk alvorens een batterij op te laden altijd of die oplaadbaar is en raak nooit de inhoud van een batterij aan.

Veranderd door Klintersaas, 28 juli 2008 - 11:38

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 juli 2008 - 11:54

Het is niet toegestaan op dit forum om vragen over persoonlijke medische problemen te stellen.

Het beste advies wat ik kan geven: informeer bij de huisarts.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures