Springen naar inhoud

wiskunde 8?

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 21 april 2005 - 21:07

hallo,

Kan je met 84% voor wiskunde (in een aso school)over naar de 8 uur wiskunde.Alvast bedankt.

groeten Jeroen

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Leuke gast

Leuke gast

• >1k berichten
  • 1166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 april 2005 - 21:40

hallo,

Kan je met 84% voor wiskunde (in een aso school)over naar de 8 uur wiskunde.Alvast bedankt.

groeten Jeroen

Als je de wiskundige hier wil verslaan waarschijnlijk niet.

• Gast

Geplaatst op 22 april 2005 - 20:13

hallo,

Het was totaal niet de bedoeling om u te verslaan of zo maar ik moet kiezen wat ik wil studeren maar ik zit nog te twijfelen tussen de 8 en de 6 en daarom kwam ik even raad vragen bij de wiskundigen hier aanwezig. Ik zou graag achter men humaniora fysica gaan studeren.Sorry voor het misverstand ik had me beter moeten uitdrukken.

groeten jeroen

NASE

NASE

• >250 berichten
  • 385 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 april 2005 - 20:50

Dat hangt er totaal van af. Bij in ons, in BelgiŽ heb je trouwens officiŽl geen 8 uuir meer.

Dat hangt af van de leerkracht, het niveau...

Zou je dit niet beter vragen aan je leerkracht wiskunde.

• Gast

Geplaatst op 22 april 2005 - 22:12

hallo,

idd heb ik ook al gedaan maar toch twijfel ik maar toch bedankt.

groeten Jeroen

Anne B.

Anne B.

• >100 berichten
  • 232 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 april 2005 - 20:39

Ik heb tot mijn vierde middelbaar latijn-grieks gedaan en ben in het vijfde overgestapt naar wetenschappen-wiskune 8u (ik weet het, iets helemaal anders) en dat ging, al was het af en toe met moeite. Ik ben echter veel ziek geweest die twee jaren en we hebben een half jaar een slechte leerkracht gehad en daarom doe ik nu een voorbereidend jaar wiskunde omdat ik ook fysica wil gaan doen. Wat is wil zeggen is, dat als je niet zeker bent ofzo er altijd de mogelijkheid is om na het zesde een aanvullend jaar wiskunde te gaan doen. Ter informatie: ik had zo'n 80% in het vierde...
voorheen bekend als "fysicusje in spe"

• Gast

Geplaatst op 24 april 2005 - 18:25

hallo,

In welke school kan men zo'n jaar volgen fysicusje in spe.

groeten Jeroen

mo≤

mo≤

• >250 berichten
  • 436 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 mei 2005 - 18:40

hallo

Je hebt niet veel scholen waar ze een jaar hebben voor voorbereiding "wetenschappenstudies".Maar wat ik wil zeggen is : ik wil heel graag 8 uur wiskunde doen.Dus ook al zou ik 70% hebben , en ik heb veel interesse voor wiskunde , dan zal ik het nog doen.Hoewel het beter is dat je interesse en ook veel inzicht hebt.Als je voorbeeld in de les al direct de uitleg snapt of zelfs snapt en toepast zonder uitleg , dan kan je zeker een wiskundige richting aan volgens mij.En btw wedstrijden zoals vwo ( vlaamse wiskundeo olympiade) kunnen veel zeggen over je wiskundeknobbel.Zelf had ik deze jaar (4de middelbaar aso) 92% en 95% op wiskunde, deze trimester ga ik voor 100 :shock: .

Overtuigd om 8 uur te doen?;)

NASE

NASE

• >250 berichten
  • 385 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 mei 2005 - 18:48

@ mo≤: volgens mij heeft vwo niets te maken met school. Ze testen iets totaal anders.

Als je dus goed bent in vwo wil dit nog niet zeggen dat je goed bent voor wiskunde 8 uur.

Laurentius

Laurentius

• >25 berichten
  • 93 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 mei 2005 - 19:43

@ mo≤: volgens mij heeft vwo niets te maken met school.  Ze testen iets totaal anders.

Als je dus goed bent in vwo wil dit nog niet zeggen dat je goed bent voor wiskunde 8 uur.

Hallo , in de tijd van de dinosaar school dinosaurussen, de periode waarin ik naar school ging, was er nog geen wiskunde 8 uur. Wat is dit precies ?

mvgr

• Gast

Geplaatst op 18 mei 2005 - 13:22

hallo,

Bedankt voor de raad. Ik heb mij keuze gemaakt ,ik zal de 8 doen .

groeten Jeroen

mo≤

mo≤

• >250 berichten
  • 436 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 mei 2005 - 15:36

@ nase

ik zei niet dat vwo alles zegt over je wiskunde op school, ik ken veel mensen die vroeger perfect haalden op wiskunde en nu niet meer. Dus als je op school goed haalt , wil da dan ook nie zeggen dat ge altijd goed zult halen.En vwo kan een voordeel zijn voor jouw schoolwiskunde, dat is wat ik zei. Niet ...

Khoop dat je me deze keer tegoei snapt.

• Gast

Geplaatst op 20 mei 2005 - 15:34

@ mo≤: volgens mij heeft vwo niets te maken met school.  Ze testen iets totaal anders.

Hallo , in de tijd van de dinosaar school dinosaurussen, de periode waarin ik naar school ging, was er nog geen wiskunde 8 uur. Wat is dit precies ?

mvgr

Systeem in BelgiŽ, dit wil zeggen dat je 8 lesuren (dus 8*50 minuten) per week wiskunde krijgt. Dit is enkele mogelijk (denk ik) in de richting wetenschappen - wiskunde.

mo≤

mo≤

• >250 berichten
  • 436 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 mei 2005 - 15:57

hey

Bij latijn-wiskunde en bij grieks-wiskunde kan je 8 uur krijgen , bij eco-wis denk ik ook.

mochila

mochila

• >100 berichten
  • 166 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 mei 2005 - 22:26

hoi ik heb ook voor de 8 u gekozen na het 4de middelbaar! dit is nu al 2 jaar geleden en zit nu op mijn eerste jaar unief! ik denk dat ik einde de 70 ofzo had in het vierde voor wiskunde. ik had helemaal geen knobbel want van die vwo bakte ik niets. en moest er heel veel voor doen!! toch koos ik hiervoor omdat ik het wou proberen! en met succes. weliswaar met 65 geloof op het einde van het 5de maar ik had het gehaald en was heel trots! in het zesde jaar derentegen hadden we een vreselijke leerkracht die me niet kon hebben, ik mocht nog zoveel leren of goed antwoorden, keer op keer was ik gebuisd :shock:
dan ben ik met kerstmis maar overgegaan naar de 6u met pijn in het hart! maar ik wist wel dat ik het kon!!
ik wil alleen maar zeggen als je dit echt wil en er voor de volle 100 procent achter staat en je er voor wilt in zetten, zou ik zeggen . ga ervoor !!! je hebt niets te verliezen

onderschat het weliswaar niet !
dikke zoen
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures