Bloedsuiker

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 88

Bloedsuiker

Hallo,

Suikerziekte is bekend in de familie en ik heb ook overgewicht wat komt door de Risperidon want eten doe ik nauwelijks meer.

Ik voel me de laatste tijd al zweterig en soms gutst het van mijn hoofd af en onder mijn oksels vandaan en soms krijg ik ook dat het zwart wordt voor mijn ogen.

Gisteren (zondagavond) eet ik normaal bij mijn moeder zoals gisteren en die heeft suiker en ik gedroeg me tamelijk raar gisteren en toen zei mijn moeder om voor (de grap) even mijn suiker te meten en dat leek me wel wat niet verwachtende dat ik de schrik zou krijgen van mijn leven.

Onder het eten, dus niet 2 uur erna en op een verdere nuchtere toestand prikte mijn moeder met de accucheck 13,8 mmol/l

Mijn moeder zei meteen dat ik een hyper had. Bij mij uit zich dat in zweten en licht in het hoofd.

Ik moet van mijn moeder vandaag om 08:30 acuut bellen met de arts want 13,8 is gevaarlijk hoog en al helemaal als het is op een nog nuchtere toestand. Ik ben dus vroeg op en wederom kan ik geen eten, brood zien en ik heb mijn lievelingskaas in huis, maar nee.

De afgelopen maand heb ik een zeer zware luchtweginfectie gehad en 2 jaar geleden was mijn bloedsuiker dus normaal en ik heb er nooit, echt nooit aan gedacht dat ik het in deze hoek moest zoeken.

Op de diabetessite staat dat alles boven de 10 mmol/l een hyper is en hoe kan ik een hyper krijgen als ik die dag verder nog amper gegeten heb?? Dan zou ik toch een hypO moeten krijgen??

Mensen met suikerziekte zoals mijn moeder moeten op tijd eten anders gaat ze van haar graad, maar mijn inname is ongeveer 500-1000 Kcal per dag (1/3 van normaal) en nog blijf ik 98 kilo wegen wat ik ook doe. Mijn lichaam is bijna perpetuum.

Hoe kan dat? Waarom kan ik dan zo lang zonder eten zonder ook maar iets flauw te worden.

dat van gisteren was een momentopname, maar de alarmbellen gingen wel af bij mijn moeder en ze sommeert me vandaag acuut contact op te nemen met de arts. Vreemd nu ik me op dit moment goed voel.

Gisteren had ik dus een hyper zonder dat ik het wist totdat ze met prikte voor de gein en de andere familieleden ook. Allemaal onder de 6 mmol en ik even 13,8. Ook een herhaling gaf 13,8 aan!

Hoe gevaarlijk is het? Op dit moment zijn wel mijn voeten en oksels nat van het zweet bij 20,5 graden. vannacht zweette ik wel zo gruwelijk dat ik de airco heb aangezet en zonder laken ben gaan slapen en niet wakker geworden van de kou. Nu wel stijve nek, maar geen nat bed, dus ik ben al niet in mijn beste mood en dan dit. Geen wonder dat ik zo vervelend was.

Dit is dus niet goed en ik heb al een rechtszaak lopen tegen een malafide bedrijf dat me opgelicht heeft waarvan de zitting morgen is,

Berichten: 474

Re: Bloedsuiker

Zoek een arts, je geeft zelf aan dat je raar reageerde. Stel dat je dat morgen tijdens de rechtzaak hebt of tijdens het autorijden.

(Ps Mod. Een behoorlijk persoonlijk medisch probleem)
[center]Every day is a gift, that's why they call it 'the present'.[/center]

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bloedsuiker

En dus kan op dit topic een slotje.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten